Account-selling website, allowed?

Tags:    website

Hej Udviklere!

Jeg har haft en idé om at lave en side der sælger WoW-accounts. Det er ikke nogle vi laver, men det er brugernes EGNE accounts. Man kan så købe eller sælge sine accounts.

Dette kommer til at blive 100% legit, men mit spørgsmål er således:

Vil Blizzard gå hårdt til den, for at få nedlagt dette website?
Man må ikke sælge guld eller accounts mener jeg, men hvis vi ser bort fra moralen, vil Blizzard så faktisk gøre det?

Jeg ser tusindvis af sider der sælger guld og accounts, så det ser ikke ud som om at de tager aktion.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil vove og påstå, at de vil prøve at stoppe jer.

Jeg ved at Runescape, da jeg i tidernes morgen spillede det, gik de meget op i IP logs. Altså, hvis IPen skiftede pludseligt i længere tid, så undersøgte de sagen, for at undgå at deres accounts blev en handelsvare. Om de stadig gør det ved jeg ikke.

Når det så er sagt, så tror jeg ikke sandsynligheden er stor, for at de vil gå efter en "lille" side, men nok mere gå efter de store spillere på de markeder.



Okay, tak :)



Blizzard kan absolut intet gøre, medmindre de får fat i account-informationer og har bevis på en handel.
De reagerer hvis din IP skifter ja, men det er en sikkerhed de har for brugerens skyld, som sender en automatisk mail hvor password skal resettes for at kunne fortsætte.

Jeg har selv bottet, snydt, købt og solgt uendeligt meget i det spil, og aldrig hørt fra dem. Samme med Diablo 3 :b



Det er efterhånden svært for dem at dømme ejerskift ud fra ip da der efterhånden er ret mange der både benytter 3G og har en dynamisk ip der hjemme derfor vil jeg ikke tro at det med ip logs er så benyttet mere.

Hvis wow skulle lave noget sikkerhed omkring dette skulle det være fx. hardware id de skulle logge.



t