Frivillige søges til non-profit støtteværktøj til mennesker med angst

Tags:    frivillig jquery ajax php phonegap

Hej udviklere

Jeg er i gang med at udvikle ver. 2 af et gratis støtteværktøj til mennesker med angst/fobi og kunne godt bruge en hjælpende hånd eller tre, så det tekniske bliver endnu bedre og mere gennemtænkt.

Jeg kan desværre ikke tilbyde dig konkret økonomisk honorar, men til gengæld bliver du krediteret i projektet og får en masse taknemmelighed og karma sat ind på hjertekontoen. :)

Hvis du er interesseret, er du velkommen til at sende mig en mail jhb@euroxpress.dk

Hilsen Jan



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Gustav

Der er for nuværende en webbaseret mobil-app, som er baseret på jquery-mobile og php. Den skal videreudvikles så den kan lanceres som "native" app til ios og android. Planen var at bruge phonegap.

Hertil er der lidt arbejde med en tilhørende webside, som spiller sammen med den mobile app. Den er næsten færdig og benytter php og jquery.

Nej, der er kun mig på programmerings siden.

Jeg kan ikke helt sige, hvor meget tid der skal bruges på mobil-delen. Websiden regner jeg med at bruge 20 timer på yderligere.

Backend er mysql




Indlæg senest redigeret d. 03.09.2012 22:10 af Bruger #17350
Hej Jan,

Kan du skrive noget mere om hvad opgaven rent praktisk går ud på?

Hvilke teknologier vil du basere løsningen på?

Hvor meget arbejde er der i det? Er det 5-10 eller 40 timer om ugen - er det en måned, et halvt år?

Er der ander udviklere på projektet (dig selv?)?



Jeg lider selv af panikangst. Hvor er det dog fantastisk med mennesker som dig.



Det lyder som et godt og spændene projekt. Desværre har jeg ikke nogen on-hands experience med phonegap - og i det hele taget ikke med mobilapp udvikling.

Held og lykke med jagten :-)



t