Søgning på udvikleren

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa allesammen

Jeg har for kort tid siden lagt mærke til at fx når man søger efter noget i søgefeltet i toppen, så bliver der søgt men ikke noget jeg synes er videre brugbart.

Kan godt forstå man vil sortere efter rank, men hvis man finder 10 sider eller mere kan det blive meget uoverskueligt.

Hvis jeg sidder som ASP.NET udvikler og fx skal beregne alder så kan det være relevant at finde det bedste indlæg først, men indenfor .NET eller ASP.NET.
Hvis det var muligt at filtrere via nogle tags som skulle være der fx. så man kunne nemmere finde noget indenfor ens felt, ville gøre det meget nemmere.
Derudover synes jeg måske man burde kunne selv vælge at sortere efter alder også, så hvis jeg har filtreret på .NET så kan jeg selv vælge om jeg vil have de 4 sider med dem med højeste rank eller nyeste.



7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kunne også være rart hvis det blev muligt at søge under Artikler.



@Søren
Ja og disse kunne jo eventuelt fremhæves for at se at det er en anden type (artikel) end et almindeligt indlæg.



Jeg bruger faktisk altid google når jeg søger efter noget på udvikleren, skriver bare site:udvikleren.dk for at filtere.



Jeg bruger faktisk altid google når jeg søger efter noget på udvikleren, skriver bare site:udvikleren.dk for at filtere.
Det er også fint, men hvorfor har udvikleren en søgefunktion, hvis ikke den virker, og det har den i øvrigt ikke gjort længe :D



Af samme grund din bil kommer med cigaret tænder og din pc kommer med floppy (ja ok strækker den) og cddrev... det koster ikke noget at bibeholde :=)

Men ja, der er trods alt link til google søgningen, hvor man kan filtrere på postens alder, som er det, der vel for alvor mangler.



Af samme grund din bil kommer med cigaret tænder og din pc kommer med floppy (ja ok strækker den) og cddrev... det koster ikke noget at bibeholde :=)
Fair nok :), men det viser da bare 'dårlig' kvalitet hvis det man så har ikke virker... Ret det hurtigst muligt, og lav gerne filtreringer i søgningen Kasper!!! :P



Af samme grund din bil kommer med cigaret tænder og din pc kommer med floppy (ja ok strækker den) og cddrev... det koster ikke noget at bibeholde :=)

Men ja, der er trods alt link til google søgningen, hvor man kan filtrere på postens alder, som er det, der vel for alvor mangler.
Det er ganske rigtigt at man kan få link til Google søgningen, men hvis ikke man selv leverer det godt nok hvorfor så ikke bare lade Google selv levere resultatet?
Det er jo muligt at få Google søgning direkte på siden så hvis man ikke føler at søgningen man selv leverer er god nok kunne man sørge for andre kan levere den :)



t