Duplicated File Spy projekt hjælp(Jeg er nybegynder!)

Tags:    c#

<< < 12 > >>
Hej alle. Jeg sidder og er igang med mit andet projekt i c#. Dette er lidt mere kompliceret end mit første som var en webbrowser.

By the way, så er dette projekt en Duplicated File Spy, der skal kunne scanne hele computeren (eller bare en enkel distination hvis valgt).

Den skal derefter lave en liste med navn og hash osv. i denne rækkefølge:

Navn, samlet fil størrelse, hashkey

Når man så trykker på det lille plus for at se filerne, skal man se distinationen.

Der skal derud over være markerings knapper, hvor man skal kunne slette de enkelte filer, og en anden simpel knap der sletter alle duplicates.

Derud over har jeg min progressbar jeg også har problemer med. For at i kan få et lidt bedre indtryk får i lige koden her:
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Det er hvad jeg har nået indtil videre med MEGET hjælp. Jeg er så ny i faget at jeg ikke ville kunne ha lavet det selv.

De ting jeg googler mig frem til er fyldt med udtryk jeg ikke kender. har været i gang i 2 dage.

Nårh. Som i nok har set i koden har jeg fået følgende kode ind:
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 

Den giver fejl, da jeg ikke har adgang siger den. Det hjælper ikke at køre som administrator. Hvad kan jeg ellers gøre?

Jeg forventer ikke at i laver det hele for mig, men håber i vil hjælpe og forklare.

jeg lever efter ordsproget:
Hvis man giver en mand en fisk har man fodret ham i én dag, men lære man ham at fiske, har man fodret ham hele livet.

Når. Håber i kan hjælpe og forklare. Med venlig hilsen jannick Langkjær!



16 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvilken præcis fejl får du når du eksekverer GetFileSystemEntries ?



Der står at formatet af din txtSearchLocation.Text ikke er gyldig. Hvad er værdien af denne?





Fold kodeboks ind/udCSharp kode