Søger en ung gut, der kan noget med magento og webdesign

Tags:    magento design webdesign

Hej :)

Jeg søger en ung mand/fyr, som gerne må være studerende. Jeg skal bruge en, der kan, og som kender magento og kan designe. Desuden må du gerne være frisk på et nyt projekt.

Så hvis du har overskud og tid til et nyt projekt, kender magento og kan programmere og designe, må du meget gerne kontakte mig.

Der er flere årsager til dette:
- Jeg søger selv et større direkte netværk, som jeg kunne håbe, at du gerne ville være en del af.
- Det kunne være at det endte ud i et fremtidigt samarbejde.
- Jeg har et projekt, som jeg gerne vil have igang, og derfor søger jeg personer med disse kvalifikationer.

Jeg er personligt ikke den største programmeringsnørd, men
- Jeg er meget innovativ
- Jeg brænder for at skabe og for at drive selvstændig virksomhed.

Formålet ved dette er,
- Have en sparringspartner, som er på ca. samme niveau
- Uddele erfaringer, tips og tricks
- Forbedre hinandens kvalifikationer
- Undersøge nye områder sammen
Dette blev jo næsten til en kontakt-annonce, og kan måske virke kryptisk for nogle. Det beklager jeg, men håber dog på, at dette kan lade sig gøre. Måske du også kunne mangle lidt netværk eller kunne være interesseret i et nyt projekt.



Indlæg senest redigeret d. 03.10.2012 21:31 af Bruger #15747
4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad er magento, vil du have mulighed for at poste et link til det ?



Magento er en open source program, hvor du lave webshops. Magento er kendt for det lidt mere avancerede i forhold til andre open source webhops programmer, som fx prestashops.

http://www.magentocommerce.com/



ville du kunne beskrive lidt nærmere, hvad projektet helt reelt vil komme til at omhandle ?

Og om det er frivilligt arbejde, eller om der er tale om en del af overskuddet eller om ens arbejdet vil blive betalt ?



Indlæg senest redigeret d. 03.10.2012 23:07 af Bruger #15301
Det er et meget uorginalt projekt - det handler om at lave vores egen webshops :)





t