Box shadow blur i siderne

Tags:    css3

Hejsa

Jeg er ved at lave en linie med et billede der kommer op fra det.
For at fremhæve billedet satte jeg box-shadow på, men problemet er at jeg kan kun få den til at følge linien og dermed giver to "fine" kasser i siderne hvor stregen ender og man kan se at shadow stopper.

Er det muligt at få den til at blive vendt både den ene og anden vej for at få en slags margen i siderne hvor shadow ikke går helt ud til?

Det er ikke helt korrekt, men pointen er at den streg der er - der er shadow under som går lige ned i stedet for at i siderne der "fader" eller "forsvinder det" så man ikke ser den lige streg i siderne hvor shadow ender.

http://jsfiddle.net/fR8F3/



6 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hmn skal hvis lige kigge på det igen :D



Indlæg senest redigeret d. 05.10.2012 08:01 af Bruger #17081
Er ved at være bange for det er umuligt fordi man jo laver skygge og gør det fra en side, og ikke fra oven eller neden af. Så tallet du justerer (midterste) på kan vist kun ende med at være 0 som giver de lige kanter, og -5 giver at venstre side er perfekt og højre går den ud overog modsatte scenarie med +5.
Problemet er at jeg vil kombinere +5 i den ene side, med -5 fra den anden side uden det får effekten af at gå ud over i de modsatte sider :(



Kan du ikke bare tilføje en skygge mere :P?

Fold kodeboks ind/udCSS kode 




Jo men så går hver skygge over til den anden ende og laver en lige linie så uanset hvad jeg gør så får jeg en linie i enderne :(
Den vil ikke gå ud på siden af den - kun på undersiden.



Indlæg senest redigeret d. 05.10.2012 18:00 af Bruger #17215
Kan du ikke tegne det du vil have ... for er lidt svært, at forstå



@Dan
Skal jeg prøve



t