Fade ind over siden.

Tags:    ajax javascript

Hej med jer derude.

Nogen der ved hvor man kan downloade et script der gør når man eks. får ny besked, eller laver er en fejl i opret, at der fader er en boks frem.

En boks der kan fader ind, men hvor der ikke kan handles på siden før man har trykket på "Ok" "Annuller". eks.




7 svar postet i denne tråd vises herunder
4 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil lige sige at JSON står for JavaScript Object Notation og er kun en måde at kommunikere på. Det er en måde at skrive dine data i en bestemt notation eller struktur som gør at dine data ikke fylder så meget som andre metoder og derfor er enormt effektiv.
Så den kan sagtens bruge JSON, SOAP eller andet at kommunikere med, men det er egentligt ikke så vigtigt for dit præsentationslag og popup besked.



Indlæg senest redigeret d. 11.10.2012 08:37 af Bruger #17215
Det lyder til du leder efter en slags modal boks evt ved brug af jQuery som et plugin



Vil lige sige at JSON står for JavaScript Object Notation og er kun en måde at kommunikere på. Det er en måde at skrive dine data i en bestemt notation eller struktur som gør at dine data ikke fylder så meget som andre metoder og derfor er enormt effektiv.
Så den kan sagtens bruge JSON, SOAP eller andet at kommunikere med, men det er egentligt ikke så vigtigt for dit præsentationslag og popup besked.

@csharper: Jeg var faktisk ved, at skrive det samme som dig, men opgav det så godt, at se du fik det skrevet :P En lille note ... JSON og SOAP kan vel ikke rigtigt sammenlignes lige så meget som REST og SOAP kan sammenlignes. JSON er selve datastrukturen lige som XML er til SOAP.



Har før set ligesom på zabbo.dk - at der fader en besked frem, men det mener jeg er json. kender intet til json :(



Tak Michael.

De er rigtige gode. Lod mig lige bide mærke til følgende på den her side: side

At den fader ind i højre bund.

Det er virkelig noget jeg kan lide. Må man bare tage kildekoden for dette, eller noget man også kan finde ?



Jeg takker mange gange for jeres svar. Det gav mig lige et spark videre.
Så tusind tak for det :B



t