Er www.wibit.org et ordenlit site?

Tags:    c videotutorial wibit.net

Hej udviklere!
Jeg har gennemgået www.wibit.net's videotutorial om indtroduktion til computer programering (Variabler, eksempler i flowcharts psuedocoe, etc.).
Meget lærerigt og underholdende, og så endda med video som medie!
Men, men, men.. er det nu også en god måde at lære på, hvis man vil videre. Overvejer meget at starte på 'Programming C' på wibit.org, da det virker mere overskueligt når det er video og det bliver kommenteret af et par humoristiske fyre. Men er det god nok undervisning man får så?
Håber I kan hjælpe mig, på forhånd tak.



Indlæg senest redigeret d. 15.10.2012 15:35 af Bruger #17068
3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan man lære bedst på er forskeligt fra person til person jeg lære bedst ved at springe ud i det og lære af de fejl jeg lære

Andre lære bedst på at læse på stoffet inden man begynder..

og andre noget helt 3.


Så find din måde at lære det på og gå igang :)

Dog skal du huske at internettet er ikke rent sandhed læs men dan din egen mening efter du har forsøgt det.



Hvis du synes at materialet er underholdende og lærerigt så bliv endelig ved. Fandt lige en tilfældig video og kiggede på den og det ser sku meget godt ud.

Bare husk også at få skrevet noget kode hele tiden. Prøv alle dine hvad-nu-hvis situationer af. Det er specielt godt at begynde at skrive C kode tidligt (ligegyldigt om det bare er afskrivning af deres kode) for at få det ind i fingerspidserne. I C kan et * for meget eller for lidt være forskellen på om dit program virker og om du skal bruge timer på at rette fejlen som kunne være bedre brugt på at lære noget mere. (Ikke at debugging ikke er vigtigt det er det!).



Indlæg slettet af admin/co-admin!




t