Vi har en idé, kan du udvikle den ?

Tags:    job website community

Hej Alle udviklere!

Jeg står med en forretnings idé, sammen med en som vi rigtig gerne vil prøve af.
Idéen er lige nu, at det skal køres på fritidsbasis i opstartsfasen.

Uden at skulle røbe for meget, så omhandler det konstruktion af et website, som skal være et community for nogle mennesker i DK. Et sted som kan samle dem, hvor de kan læse meget specifik, hvad der sker i DK netop indenfor deres område. Der skal samtidig være mulighed for at diskutere forskelle emner, og mulighed for event planlægning. Der er selvfølgelig en lang række af funktioner, overordnet er det idéen.

Det er vigtigt at det bliver et website "der er lige til", og som alle finder tiltrækkende, og super nemt at bruge.
Mange af vores forhåbentlig fremtidige brugere, er ikke nødvendigvis IT mennesker, og derfor skal det selvfølgelig være nemt for dem.
Alt hvad der omhandler upload af artikler osv, og salg af adgange er der styr på, men vi mangler altså en der kan udvikle det!

I første omgang søger vi folk der kunne være interesseret i at hører nærmere om projektet, og som kunne se sig selv bruge noget af deres fritid på at bygge dette.
Jeg kan lige så godt sige det som det er, vi komme ikke til at tjene penge, før det hele er bygget, og selv der er der risiko for at det ikke bliver til noget. Derfor har jeg meget svært ved at sige noget om løn lige nu.
Jeg har ingen problemer med, at man vil "eje" koden, indtil community´et bliver åbnet eller whatever, tværtimod er jeg interesseret i at finde en fornuftig løsning for alle.

Bor du selv i en andelsforening, eller er en del af bestyrelsen i en andelsboligforening, vil det være en fordel, men ikke et krav!

Da jeg er som de fleste iværksættere, har jeg svært ved frigive for mange oplysninger om projektet, hvis du er oprindeligt interesseret og gerne vil hører mere, så skriv til mig. Så finder vi en dag at mødes, eller et tidspunkt at "Skype".

Jeg ved ikke om det her er det rigtige sted, eller om der er for mange der søger folk til alverdens projekter, men nu giver jeg det et forsøg :)

Skriv hvis I har spørgsmål, så vil jeg meget gerne besvare dem.

Håber der sidder en derude, som kunne være interesseret i at starte dette projekt sammen med os andre.

Rigtig god weekend til Jer allesammen!

Mvh
Christian




Hey Christian.
Lyder spænende, men de fleste gode programmører tager jo ofte garanteret minimum 180 kr (og hvis en færdiguddannet så en del mere) i timen for at arbejde på sådan en opgave. Så tror det kan blive svært at få nogen med på et job ved tilbud om medejerskab eller usikre lønninger.



hej chris ,
er det et betalt eller samarvejde projekt ?
jeg kan være interesseret ..
vh
mustapha



hej chris ,
er det et betalt eller samarvejde projekt ?
jeg kan være interesseret ..
vh
mustapha


Citerer OP

Jeg kan lige så godt sige det som det er, vi komme ikke til at tjene penge, før det hele er bygget, og selv der er der risiko for at det ikke bliver til noget. Derfor har jeg meget svært ved at sige noget om løn lige nu.
Jeg har ingen problemer med, at man vil "eje" koden, indtil community´et bliver åbnet eller whatever, tværtimod er jeg interesseret i at finde en fornuftig løsning for alle.


Jeg forstår slet ikke hvor andelsforeningen kommer ind i billedet?



Jeg forstår slet ikke hvor andelsforeningen kommer ind i billedet?
Nej, jeg sad lige og undrede mig over det samme :D



Jeg forstår slet ikke hvor andelsforeningen kommer ind i billedet?
Nej, jeg sad lige og undrede mig over det samme :D


I har ikke overvejet om systemet der skal udvikles, kan relateres til en andelsforening? ;-)



Jeg forstår slet ikke hvor andelsforeningen kommer ind i billedet?
Nej, jeg sad lige og undrede mig over det samme :D


I har ikke overvejet om systemet der skal udvikles, kan relateres til en andelsforening? ;-)
Jo, men det står der jo ikke. Derfor sætter det nogle spørsgmål igang :)



Kære alle.

Tak for jeres svar og interesse :)

Theis: ja det er jeg klar over, netop derfor søger jeg en der har interessen for projektet og som kan arbejde i fritiden.

Mustapha: som jeg skriver i teksten er der ingen mulighed for indtjening før projektet er færdigudvikle. Herefter er planen selvfølge at der skal kunder på systemet, hvilket vil give mulighed for at aflønne de involverede.
Jeg vil meget gerne tage en snak med dig. Skriv evt en privat besked med din mail, Skype eller lign,

Grunden til at andelsboligforenings snakken kommer ind her er af det er et produkt tilegnet til bestyrelser i andelsboligforeninger. Jeg har en forventning om, af hvis man selv sidder i en sådan bestyrelse vil det her projekt på den ene eller anden måde betyde mere for de involverede,og derfor er det en fordel, men som sagt slet ikke et krav :)

Mvh og god søndag
Christian



t