Se alle tråde en bruger har oprettet.

Tags:    udvikleren.dk forslag

God aften.

Er det muligt at finde en list over alle tråde en bruger har oprette her på siden?

ellers syndes jeg det kunne være en meget rar funktion. (eller vis de sidste 10 under bruger profilen eller sådan)



8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
afgjort en function jeg også savner.
jeg bruger det af og til når jeg skriver på eksperten.dk, for at finde ud af hvad brugeren tidligere har spurgt om, for at referarer til et tidligere spm, finde brugerens niveau, (karma er ikke nok), nogle brugere anvender primært udvikleren.dk til kun at stille spørgsmål, og svare sjældent på andres, og for derved ikke noget karma.

evt også en mulilghed for at se de tråde en bruger har deltaget i.

på eksperten kaldes de Oprettede spørgsmål og Alle spørgsmål deltaget i




Det kunne også være rart bare for at kunne finde svar man tidligere har afgivet, som ville være relevant at linke til i nye lignende spørgsmål... :)



Det er noteret. Hvis I har flere kommentarer til hvordan I kunne tænke er at denne funktion kom til at fungere, så kom endelig med dem :)

Mvh.

Kasper (TSW)



+1 til denne. Måske også et link på brugerens karmaside / Kompetenceoversigt, så man får alle brugerens php tråde når man f.eks. klikker på php tag'et.



sådan er det lavet på eksperten, bruger profil ronols, som man kan se har jeg ikke oprettet ret mange spm, men har deltaget i en hel masse




@Kasper,

Spørgsmål/Svar ratio er en oplagt løsning på @Ronny's forslag

En privat log over alle indlæg man har skrevet ville være nok for mig.

Jeg har et forslag til- en dansk version af http://css-tricks.com/reduced-test-cases/ som obligatorisk læsning før oprettelse af spørgsmål... Det er nok ønsketænkning - men tænk hvis alle gjorde det...



Indlæg senest redigeret d. 25.10.2012 21:56 af Bruger #17015
@Gustav

Spørgsmål/Svar ratio er en oplagt løsning på @Ronny's forslag

der misforstod du indlægget, jeg er interesseret i at vide hvilke spm en bruger har oprettet, for at kunne linke til den, men min profil visser også antal spm ikke er den hele sandhed, da nogle primært besvare spm, og andre primært stiller dem.
jeg er ligeglad med ratio.
man kunne så have en sorterings rækkefølge på opretted spm. (tag eller dato)


En privat log over alle indlæg man har skrevet ville være nok for mig.

kunne den sagtens være, bruger den selv meget sjældent




Lige en tilføjelse.

Jeg har lagt mærke til at når der kommer en ny side på et indlæg (altså over 10, 20, 30 osv.), så siger den at der ikke er uddelt karma.
Er det med vilje?



t