Udvikler søges

Tags:    installation

Hej

Tags ja det fik jeg vist ikke så meget ud af!

Jeg kan lave en lille hjemmeside, men at udvikle og deslige har jeg intet forstand på.

men en dag fik jeg en ide til en Applikation til en mobil telefon. Jeg har prøvet at søge efter noget tilsvarende men finder det ikke.
Det er et værktøj, altså ikke et spil eller et opslagsværk, og rigtig mange mennesker verden over er jeg sikker på vil syntes det var smart eller brugervenligt. Det er jo lidt svært her at skrive hvad det handler om.

Mit forslag er at jeg kommer med, ideen, den eller de dem der siger wow, udvikler denne ide også sælges den som en applikation til telefonen.De første penge går til udvikleren og dennes omkostninger. når dette er betalt, deles der fifty fifty.

Vi må finde ud af at skrive nogle formelle papirer om hemmeligholdeslse, og at du hvis du ikke er interreseret eller falder fra. Ikke arbejder inde for dette felt i ex. 10 år. ja så specifikt er det.

En synonym til appen kunne være lommelygte.

Hvis du har lyst til at høre mere kontaktes jeg på 832@832.dk også aftaler vi derfra, hvordan vi kommer videre.

jeg prøvede at google udvikler og kom hertil, så noget tilsvarende er og bliver ikke oprettet nogen andre steder, hvis jeg får kontakt her.

Hilsen Torben



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du ikke finder den rette person her, ved jeg der også sidder nogle udviklere over på amino.dk

Held og lykke med søgningen!

- Alexander Larsen



t