Select liste info mangler efter submit

Tags:    php ajax

Jeg prøver lige igen med et tidligere spørgsmål, og har lavet det hele lidt om, så det burde være lettere at få et overblik over.

I en form, vælger man en side fra en select liste. Herefter kører der en JS funktion, som foretager et AJAX kald og opdaterer informationen i en anden select liste lige ved siden af.

Her er den select liste der har en onchange funktion:

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Den JS funktion, der tager det ene parameter, ser således ud:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Den PHP fil jeg kalder, tjekker querystringen, og returnerer relevante positioner alt efter om der er valgt en hovedside, underside eller en modulside:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Problemet er at efter jeg har kørt dette AJAX kald, så kan jeg se at den opdaterede select liste, fint kommer frem i formen, med de positioner der skal være der.

Men hvis jeg submitter formen, så kan jeg ikke få adgang til den nye select listes resultater via $_POST - Istedet for så får jeg en fejl:

Notice: Undefined index: position in C:\wamp\www\elvir\backend\includes\pdf.php on line 13

Linie 13 er der hvor jeg tager imod formens data efter den er submitted:
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Hvordan kan det være at jeg ikke kan tilgå den ny indsatte select listes $_POST værdi, efter den er indsat via dette AJAX kald?? - Har ikke haft det problem før, men et eller andet må jeg jo gøre forkert.

Er der en derude der kan hjælpe mig med det?

EDIT EDIT EDIT:
Det er en browser ting der går galt, da det virker i IE, men ikke i Firefox, chrome eller opera..

Hjælper det nogen??


/Klemme





Indlæg senest redigeret d. 02.11.2012 19:57 af Bruger #16555
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil helt sikker foreslå du bruger et framework til dit AJAX kald. Tag et kig på jQuery, Prototype (eller andet for den sags skyld). De tager højde for browser kompabilitet.

Jeg ville meget gerne se det i aktion på en åben side hvis det er muligt. Umiddelbart kan jeg heller ikke finde den linie som du udspecificerer som den der giver din fejl meddelelse. Du har måske ikke skrevet hele din kode?



t