Min hjemmeside er forsvundet

Tags:    joomla

Hej Alle,

Jeg er ikke særlig "god" til det med hjemmesider, men har via. Joomla 1.5 lavet en som gennem længere tid har fungeret upåklageligt.

Sad og arbejdede med den igår aftes og vupti, pludseligt forsvandt den. Siden hedder Billige-Fodboldrejser.dk

Når du vil hente siden er den bare blank? Ved godt spørgsmålet er meget bredt, men er der nogle der ved hvad det kan skyldes?

Håber virkeligt i kan hjælpe mig, er vildt desperat og bange for at have fået slettet min side?

Sonny



10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 17 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Problemet var et website der ikke virkede, viste kun blanke sider.



Problemet er løst. :)



Dit administration ligger her: http://billige-fodboldrejser.dk/administrator/

Har du ændret i en PHP fil, må du logge in via FTP og tilbageføre seneste ændringer. Ellers må du slå debug til, og lure hvilke seneste ændringer der forårsager fejl, du derved må løse.



Hej Michael,

Tak for svar.

Umiddelbart er det nok fordi jeg har fået ændret i en PHP fil, men jeg aner simpelthen ikke i hvilken og panikkede fuldstændigt efterfølgende og uploadede og erstattede filer så du tror det er løgn.

Er totalt "rookie" (derfor jeg bruger joomla), kan du anbefale nogle man kan kontakte som måske ville kunne løse problemet for mig. Evt. for lidt mønt? :)

Og endnu en gang, tak



Smid en mail med info så kigger jeg da gerne på det.



Michael, det lyder fantastisk! Er jeg virkeligt glad for

Har sendt dig en mail, håber du modtager denne.

Skal du bruge anden info end den jeg har giver, sig da endeligt til

Tusind tak på forhånd!


-------------------------------

Mihcael... Hvis det er dig som har fixed den, så er jeg dig meget taknemmelig :)

Tusind tak!



Indlæg senest redigeret d. 04.11.2012 17:51 af Bruger #17432
Kan se at hjemmesiden er oppe og køre, så jeg går ud fra at alt fungere som det skal nu.

Fortsat god aften.



Hej, det kunne måske have været din host som har været nede eller udsat for noget ?

Siden den nu er oppe uden du selv har gjort noget for det.
Og Michael kan ikke ændre noget, uden informationer til FTP. :-)



Ja problemet er løst, tusind tak for alle de gode råd :)



Hvad var problemet?



t