Feedback på webshop

Tags:    prestashop feedback

<< < 12 > >>
Hej alle

Jeg er helt ny i dette forum, og ved ikke om man "må" bruge dette forum til et emne som dette. Men giver det et forsøg.

Jeg har oprettet følgende shop: Mobil4u.dk og ville blive meget taknemmelig hvis der er nogen der vil give mig feedback på siden. Det er min første webshop derfor er feedback og tilbagemeldinger fra mere rutinerede meget vigtigt for mig.

Det skal nævnes at der en grafiker igang med at lave et andet logo, samt en "facebook-teaser" der placeres i venstre kolonne under producenterne, i stedet for de to iPhones. Firmaet der har stået for opsætningen er også igang med at fjerne momslinien fra min kurv, som jeg synes virker meget forstyrrende.

Men ser man bort fra dette er siden som jeg har evnet at få den til at se ud på nuværende tdspunkt. Hvad synes i om den, jeg er meget modtagelig for både positiv og negativ kritik.



19 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Forkert grundlag? Om du er en stor aktør eller lille aktør er du vel stadig en aktør med en butik. Præmissen er den samme for dig, som den er for alle andre online butikker. Du har nogle produkter, der kræver nogle kunder. :)

Markedsføring er et helt andet emne, som ikke lå i åbningsspørgsmålet. Du har masser af mulighed for at lave markedsføring, som ikke koster andet end den tid du bruger på det! Brug dit netværk på facebook til at fortælle din butik findes, at der er god tilbud og meget andet. Opret en facebookside og driv få dit eget netværk til at hjælpe dig, ved at give f.eks. 10% rabat eller andet. Bliv en del af Amino.dk, der er masser af hjælp at hente ifht. salg/seo o.a. markedsføring, og du kan dele ud af de erfaringer du allerede har gjort dig.



Selvfølgelig er der nogle basale ting der skal være på plads i alle webshops, men at sammenligne mig med de store aktørere på dette marked som der bliver nævnt, synes jeg stadig er lidt forkert.

Men som sagt bliver alle kommentarer taget til efterretning, og er modtaget med taknemmelighed.......!



Nu skal det måske nævnes at jeg ikke aner hvilke der er store aktører eller ej, da jeg ikke har interesse for det marked du bevæger dig ind på. Så jeg tog to forskellige webshops der sælger det samme produkt til at sammenligne med.

At du driver det som hobby er fuldkommen fair, og hvor meget tid du vil lægge i det, bestemmer du naturligvis selv. :) Mit udgangspunkt er at du har en butik, og den skal sælge, og derfor sammenlignes din butik med andre der også skal sælge - uanset hvordan du drifter. :)



Udemærket side.

Syntes dog at mange ting på siden, er utroligt store, så den er svær at overskue.



Det er et fornuftigt udgangspunkt.

Hvis jeg var dig ville jeg fokusere mere på noget SEO og anskaffe dig en anden betalingsløsning end eWire. :)

Mvh Søren, USBshoppen.dk



@ Søren

Tak for dit synspunkt. Jeg vil dog gerne have det uddybet lidt.

Mht. seo - er der noget bestemt du synes/kan se der halter?

Mht. betaling - Hvad vil du anbefale? Hvorfor er Ewire ikke en ok løsning.



Jeg giver Alexander ret

Kan du gøre siden en tand længere istedet for at presse det hele sammen på midten?



@Sasa

Må være ærlig og sige jeg ved ikke hvordan. Det er en Prestashop, så hvis der er nogen der har noget viden om dette er det velkomment.....





Synes du har lavet en rigtig flot webshop. Jeg ville måske gøre teksten en anelse mørkere, da det kan være lidt irriterende at læse, når det er så lyst...



<< < 12 > >>
t