Web Integrator udd.

Tags:    web web-integrator uddannelse

<< < 12 > >>
Hej folkens.

Min bror gik op fornyligt til sin svendeprøve på Web-integratos uddannelsen, og scorede et 12 tal.
Da det er højest karakter, har jeg siddet og undret mig lidt, bliver man ikke kaldt ind til en form for diplom som siger at man har scoret 12 i sin slutprøve?

Nu ved jeg godt det er en helt anden genre, men har da altid hørt at fx. Murer får et diplom/medalje for at score top karakter.

Kan min bror forvente andet end et svendebrev?

Tak.



Det ved jeg ikke, da jeg aldrig har taget den uddannelse, men han får vel et slags bevis med sin karakter på, hvilket han også kan være stolt af.



Normalt ved endt uddannelse udeles der en form for papir som er forskellig fra skole og uddannelse der dokumenterer gennemført uddannelse.
Ofte inkluderer dette karakterer i forløbet plus eventuelt ECTS point.
Oftest samlet til en form for afslutning for årgang eller klassevis.



Som en der har fået 12 kan jeg sige du ikke får noget. Du får dit brev lige som alle andre :)



Hej Alle.

Tak skal i have.

---
Jan: Tak for info :)



tror kun det er håndværker uddannelser der giver diplomer ... :(



Alle fra min klasse der fik 12 fik diplom inde på Odense rådhus. (var i 2008, så ved ikke om det har ændret sig)



Mener da ikke at det hedder en svendeprøve, når det er web integrator.. det er vel bare en eksamen?



^ Det er korrekt, svendeprøve. Jeg gik på Roskilde så det bliver gjort anderledes i Odense - mon det er anderledes andre steder?



Hej folkens.

Min bror gik op fornyligt til sin svendeprøve på Web-integratos uddannelsen, og scorede et 12 tal.
Da det er højest karakter, har jeg siddet og undret mig lidt, bliver man ikke kaldt ind til en form for diplom som siger at man har scoret 12 i sin slutprøve?

Nu ved jeg godt det er en helt anden genre, men har da altid hørt at fx. Murer får et diplom/medalje for at score top karakter.

Kan min bror forvente andet end et svendebrev?

Tak.


Nej det gør han ikke eller ihvertfald ikke i Roskilde hvor jeg tog uddannelsen, det er kun et svendebrev + karakterbevis og et håndtryk fra "CEO'en" af skolen og self. lærene ofc.!! :-)



@ Martin jo det hedder en svendeprøve på den uddannelse også, den går ind under en murer/tømre uddannelse. :-)



Indlæg senest redigeret d. 20.11.2012 12:42 af Bruger #9576
Fik da et afgangsbevis ... men ikke et svendebrev



<< < 12 > >>
t