Feedback på min bokse webshop

Tags:    feedback

Hej udviklere!

Jeg har lavet en webshop i Magento, der sælger bokseudstyr.

Shoppen ligger godt placeret på forskellige keywords, men den sælger ikke nær så godt, som jeg havde turde håbe på. Jeg har måske kigget mig lidt blindt på siden, og ville derfor høre, om der var nogen, der ville kigge på siden med nogle friske øjne og give en smule feedback? Og eventuelt et par fif til, hvordan man kunne øge konverteringen?

Alle svar vil blive værdsat. På forhånd tusind tak :)

Med venlig hilsen

Frederik Hansen,
http://www.bokseudstyr.dk



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa Frederik

Første indtryk når man kommer ind på siden er godt. Farvevalgene er okay, med gode linier og opdelinger og rimeligt overskueligt.

Jeg begyndte så at bevæge mig ind i underkategorierne og endte på skridtbeskytter.
Vil lige starte med at sige jeg er ikke bokser så ved ikke meget om det, og om boksere generelt gør det.
Men jeg havde svært ved fra oversigten at se forskellene - hvorfor vælge den ene frem for den anden?

Virker din shop helt som den skal (måske kun problem på rabatter)?
På forsiden trykkede jeg lig i kurv på pakkeløsningen.
Jeg kom ind på produktet som ikke har nogen knap til køb, og så skete der ikke noget og der kom ingen vare i min kurv. Det kan godt skræmme en væk som bruger.
Andre med rabat så ud til at virke fordi den vil have jeg vælger farve eller oz inden jeg foretager valget.

Boksebolde og boksepuder
Dit ene produkt er på udsalg så nu bliver den længere end de andre og står lidt ud fra de andre.
Lig eventuelt mere fokus på de priser der er på tilbud med en stjerne, eller andre farver eller noget visuelt der nemt giver indtryk af det er billigere uden at gøre den størrelsesmæssigt anderledes (ødelægger symetrien for øjet og den besøgende på en dårlig måde).

Forsiden
Eventuel lav her specielt med de ting der er på udsalg i øjeblikket, sammen med en counter der tæller ned til kl. 16 så folk bliver opmærksom på at bestiller du inden den får du det hele leveret i morgen.

Under produktet
Nogle af dem står der fås i rød og blå, men man har ikke mulighed for at vælge det. Nu er dine produkter hver især lavet og ikke som kategori, så eventuelt lav link til de andre produkter i andre farver.

AIBA
Du har to links i bunden som der ikke er links.

Keywords
Lagde mærke til du har ikke mange af dem - prøv at tænk over hvad forskelligt folk vil søge efter for at finde udstyr til boksning, mma, boksebold, sandsække etc.
Og skal de kun finde din side hvis de søger udstyr eller bare efter boksning også?

Links
Hvis man lige strejfer dine links så hopper de fordi de bevæger sig med det samme og kan se lidt dumt ud. Eventuelt sæt en lidt længere periode på eller sådan at de starter langsomt og så sætter farten op (kan ikke huske hvad det hedder den form for bevægelse).

--------

Har du overvejet om boksere er nogle af dem i en sportsgren som ikke køber så meget accesories og udstyr som andre sportsgrene?
Hvis dette er tilfældet så prøv med noget positiv branding af det at være bokser og fordelene af at have bedre udstyr.
Det kan gøres med forskellige salgslinier der appelerer til din følelse af du får noget godt og har det godt med din sport.
Lidt samme følelse som din Aiba reklame gør - jeg køber kvalitet! Så kan du gøre det samme med at man er bevidst om sikkerhed, vil ikke ligne Brian Nielsen eller tale som ham eller lign.

Har din side været længe derude? Eventuelt fundet nogle andre konkurrenter og set hvad de gør? Søgt på Google og set hvor du ligger henne?
Er altid godt at se hvad man ligger oppe imod og hvordan man placeres og præsenteres.


Ellers vil jeg sige en rimeligt pæn side, med gode tekster og beskrivelser under dine produkter. Fx Sjippetov har god forklaring og okay billeder. Ligner meget du selv tager billederne i et hvidt hjørne så ser ikke 100% professionelt ud som det ellers kunne.



Indlæg senest redigeret d. 30.11.2012 12:09 af Bruger #17215
Hej csharper.

Tusind tak for alt din konstruktive kritik - og tusind tak fordi du gav dig tid til at kigge på min webshop.

Det hele er brugbart - og der er jo masser af gå i gang med.

Hav en super god weekend :)

Med venlig hilsen

Frederik



t