MP4 video virker ikke i Chrome mere

Tags:    mp4 chrome

Har lige opdaget at nogle af mine mp4 videoer (måske alle) ikke virker i Chrome mere. Selvom de har virket fint før.

Jeg har testet i Version 23.0.1271.64 m og Version 25.0.1320.2 canary.

Billedet er der ikke men man kan høre lyden.

Hvis i gerne teste i jeres Chrome og skrive om det virker og hvad version i bruger : http://scootergrisen.dk/htmlgrisen/videoer/bamse_og_kylling_jodlesangen_mds_remix.mp4



9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
har lige downloadet Chrome ( Version 23.0.1271.95 m )
og der virker det.

platform:
win 7 32 bit




Indlæg senest redigeret d. 08.12.2012 14:21 af Bruger #16075
Chrome (23.0.1271.95)
OS X (10.8.2)

virker fint her.



Chrome: Version 23.0.1271.95 m

Virker fint?



Jeg tænker om det kan være fordi jeg har ændret på noget i chrome://flags/
Hvordan nulstiller jeg Chrome så den er ligesom da man installeret programmet ?



Der var ikke noget der hjalp så nu har jeg afinstalleret Chrome og prøver og installer fra ny.

... det virker heller ikke (Version 23.0.1271.95 m).

Er Chrome afhængig af andre programmer for at vise videoer ?

Har nu prøvet og opdater skræmkort driver, ikke nogen forskel.

Og det er kun ved MP4 videoer at billeder ikke vises, OGV og WebM virker fint.



Indlæg senest redigeret d. 08.12.2012 22:40 af Bruger #13010
hvis det er en win, prøv at oprette en ny bruger på maskinen, og log ind som denne, det lyder som din profil er smadret, havde tidligere et tilsvarende problem med FF, og flash




At afinstallere Chrome, sletter formentlig ikke dine brugerdata (i det håb at du vil geninstallere Chrome senere).

Du er per. http://crbug.com/139307 ikke muligt at nulstille dine flags automatisk. Men du burde kunne klare det ved at sætte alle dine indstillinger til hhv. "Standard", "Auto" osv.

Det er meget muligt at Chrome benytter en ekstern mp4 decoder, virker det i andre browsere?



Prøvede at oprette en ny bruger på windows og logge ind på den med det er det samme.

Har også prøve at sætte til standard og auto og alle de andre er deaktivereret. Jeg går ud fra den grå baggrund bruges til at se hvad man har ændret på.





t