Ajax refresh

Tags:    ajax

Hej,

Har lidt problemer med refresh.

<script>
var auto_refresh = setInterval(
function()
{
$('#loaddiv').fadeOut('slow').load('Brugere/bank/trans.php').fadeIn("slow");
}, 2000);
</script>

Den refresher bare siden, men den reloader ikke, så den henter nye transaktioner. :(

Hvad gør jeg forkert?


--

Har forsøgt med:

$('#loaddiv').fadeOut('slow').load('Brugere/bank/trans.php?vbrugernavn=<?php echo $_SESSION['brugernavn']; ?>').fadeIn("slow");

Da jeg oplever i filen: trans.php at jeg ikke kan udtrække mit brugernavn med $k['brugernavn']

Så der må misse et sted i ajax delen..

<script>
var auto_refresh = setInterval(
function()
{
$('#loaddiv').fadeOut('slow').load('Brugere/bank/trans.php?vbrugernavn=<?php echo $_SESSION['brugernavn']; ?>').fadeIn("slow");
}, 2000);
</script>

Men den sender ikke mit brugernavn med i vbrugernavn, eller ubrugernavn i ajax.

Udtrækker også med fejl med ÆØÅ.
Der blev ikke fundet nogen transaktioner p?



Indlæg senest redigeret d. 09.12.2012 21:52 af Bruger #17369
7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
er stien til din trans.php korrekt ??
hvad retunerer din XHR request ??
hvordan ser din trans.php ud??

Fold kodeboks ind/udKode 


trans.php
Fold kodeboks ind/udKode 


>Udtrækker også med fejl med ÆØÅ.
hvilke tegnsæt bruger du ??
AJAX understøtter kun UTF8




ÆØÅ er løst nu, havde ikke tænkt på UTF8.

Men det er min config.php der ikke forbinder til filen eller omvendt.

Hvis jeg manuelt sætter:

$connect = mysql_connect('localhost', "", "");
mysql_select_db("",$connect);

Virker det. Men hvis jeg forsøger at fange config.php i hovedmappen, henter den ikke data. Så hvordan fanger jeg den..



>Men det er min config.php der ikke forbinder til filen eller omvendt.
kom det ikke til at virke i http://www.udvikleren.dk/forum/39254/find-config.php-i-popup-/ ??
dvs med
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']."/config.php");

hvilke fej får du ??




Hej,

Nej det virkede ikke. Og får ingen fejl.
Min php.ini er ikke så god, det er ML hosting standard fil. Så den udskriver ikke så meget.



prøv at ligge dette ind i toppen af trans.php
Fold kodeboks ind/udKode 





Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 10 Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 16 Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 24
Transaktioner
# Sletning ?Der er Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 37 Notice: Trying to get property of non-object in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 38 0 transaktioner.
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sites/minside.dk/public_html/lasse/Brugere/bank/trans.php on line 50 Der blev ikke fundet nogen transaktioner på TheEye

De fejl får jeg bare ikke udenom ajax. Men kun med ajax.3

Desuden hvis jeg sætter DB info ind fra config ind i trans.php - så er der ingen fejl. Det kun uden den fejler alt dette.



Indlæg senest redigeret d. 09.12.2012 22:31 af Bruger #17369
hvordan ser følgende ud:
config.php
trans.php
nb sæt lige et xx hen over username/password
det lyder som om du ikke får en db connection, når du ikke får en resurce




t