Læsning af fil, output til JFrame, output vises ikke?

Tags:    java swing fil

Hej alle. Har lavet mit hidtil største system, but no work, prøvede at køre min klasse fileReader i et lukket test projekt i Eclipse, der fungerede det, men når jeg kobler det på resten af systemet, med JFrame, JLabels, keylistener osv så virker det ikke.

Når jeg skriver en kommando i min lille "kommandoprompt" og prøver at eksekvere kommandoen, så får jeg intet output..

Please help!

Window.java
Fold kodeboks ind/udJava kode 


Keyboard.java
Fold kodeboks ind/udJava kode 


FileReader.java
Fold kodeboks ind/udJava kode 


FileWriter.java
Fold kodeboks ind/udJava kode 


tihifnis.lolkage
Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 13.12.2012 11:37 af Bruger #16945
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har jeg ikke kigget det i gennem i detaljer. Men du læser store bogstaver fra tastaturet og gemmer i Main.command. Men i din FileReader der konverterer du key og value til lower case. Så når du prøver at læse værdien fra din hashmap så findes den ikke siden du leder efter en uppercase værdi, men der er kun lowercase.


RETTELSE:
Det gør du ikke. Du bruger ikke key og value så det er ikke det.



Indlæg senest redigeret d. 13.12.2012 14:21 af Bruger #14645
Nu har jeg ikke kigget det i gennem i detaljer. Men du læser store bogstaver fra tastaturet og gemmer i Main.command. Men i din FileReader der konverterer du key og value til lower case. Så når du prøver at læse værdien fra din hashmap så findes den ikke siden du leder efter en uppercase værdi, men der er kun lowercase.


RETTELSE:
Det gør du ikke. Du bruger ikke key og value så det er ikke det.


Du havde sgu ret! Mange mange tak! Ændrede blot linjen:
Fold kodeboks ind/udJava kode 


Til:
Fold kodeboks ind/udJava kode 




t