Wordpress

Tags:    wordpress

Hej
Jeg har problem med at hente resterende sider ind i wordpress. I kan se på hjemmesiden www.sloga.dk/skare, hvor forsiden virker fint, men jeg kan ikke hente resterende menuer ind i wordpress:( hvordan gør jeg det? Dvs. hvis I klikker på menuen f.eks. Produkter, så henter den ikke?

Jeg har endnu et problem, jeg ved ikke, hvordan jeg flytter den grå boks ved siden af billederne? den er røget helt ned :(

sloga

Ps. I må meget gerne få min log in til wordpress, hvis I tror, at I kan hjælpe mig:) Det er min eksams projekt, derfor haster det:(



3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Er det et WordPress tema du selv har lavet for i så fald skal du have alle filerne i din tema mappe og de skal være kodet rigtigt for at hente de rigtige ting. Problemet med din boks har næsten 100% sikkert noget at gøre med fejl i din CSS/HTML.

Det er meget få oplysninger du kommer med.

Mvh. Andreas Voss



Hej igen,

Jeg startede med at opbygge hjemmesiden i html koder, derefter prøvede jeg, at sætte det ind i wordpress. Det er der jeg fik komplikationer:( Så ja, jeg det er et Wordpress tema jeg selv har lavet.

Det jeg ikke forstår er, at jeg kan hente index.php, men det er resterende sider der giver problemer.

Sloga



t