Billig domainnavn og webhotel hos one.com

Tags:    webhotel domainnavn

<< < 12 > >>
Da min webhoteludbyder nu har over 1.000.000 webhoteller så har jeg fået et tilbud med email om at få domainnavn + 5GB webhotel og for kun 112,- kroner det første år.

Om det kommer få dage efter jeg lige har købt et webhotel :|
Nå men det koster jo ikke så meget i forvejen.

Så tænker jeg på om jeg skal købe endnu et domainnavn selv eller give koden til en af jer hvis i vil have den.

Er der nogen af jer som drømmer om en hjemmeside og domainnavn ?
Det kræver at i har dankort eller andet kort så i kan betale online.

Koden er KJKAFXPJCCEKZUMQ og gælder indtil 22-01-2013.



Indlæg senest redigeret d. 20.01.2013 21:00 af Bruger #13010
Hvad hedder domænet?



Det må man selv vælge.



Men så ender domainet med at stå i dit navn, siden de tror du er kunden.



Men så ender domainet med at stå i dit navn, siden de tror du er kunden.


Mon ikke bare der er tale om en rabatkode? :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Ja det er en kode man kan bruge selv eller give væk.

Nu er det jo rimelig billigt i forvejen. Tror jeg gav 268 kroner og det kan man så få til 112 nu og det næste 12 dage.

Ved bare ikke hvad jeg skulle lave for ekstra domain men man få jo lyst når det næsten kun koster 100 kroner for et år.



Ja det er en kode man kan bruge selv eller give væk.

Nu er det jo rimelig billigt i forvejen. Tror jeg gav 268 kroner og det kan man så få til 112 nu og det næste 12 dage.

Ved bare ikke hvad jeg skulle lave for ekstra domain men man få jo lyst når det næsten kun koster 100 kroner for et år.


Der har lige været 5.000 webhoteller hos Surftown til 1kr, så der fik jeg erhvervet mig et par stykker, selvom Surftown ikke er favorit-host, men 112kr er også et fint tilbud.



Jeg forstår ikke hvorfor folk køber ny host/webhotel hver gang de opretter et nyt domæne. Det kan selvf. betale sig til en hvis grænse, men man kan få hosting hvor man kan tilføje ligeså mange domæner som man vil.

Jeg har en account hos servage.dk hvor jeg har 5 domæner på, til 600kr om året, plus årlige gebyre for at leje domæner.



Tommy > Fordi one.com kun tillader 1 domain per webhotel.
Jeg ville nemlig også gerne have 1 webhotel også 2 domainer det virker mest logisk og let for mig men det gad de åbenbart ikke.

Jeg havde nemlig 30 GB webhotel og det var rimeligt plads til begge hjemmesider men så efter de blev delt så kunne jeg nøjes med 5 GB til hver hvilket er lige så dyrt som 1 webhotel på 30 GB.

Så på en måde var det lidt dårligt men efter som jeg kunne nedgrader til 5 GB så er det ok.

Og det er måske også fint nok at man har hver sin FTP login så det bliver holdt adskildt.



Indlæg senest redigeret d. 09.01.2013 13:40 af Bruger #13010
Jeg forstår ikke hvorfor folk køber ny host/webhotel hver gang de opretter et nyt domæne. Det kan selvf. betale sig til en hvis grænse, men man kan få hosting hvor man kan tilføje ligeså mange domæner som man vil.

Jeg har en account hos servage.dk hvor jeg har 5 domæner på, til 600kr om året, plus årlige gebyre for at leje domæner.


Man må vel også gå ud fra at hvis man lægger 5 forskellige hjemmesider på samme webhotel falder performance. Det er jo meget få ressourcer man får på et enkelt webhotel.



Jeg forstår ikke hvorfor folk køber ny host/webhotel hver gang de opretter et nyt domæne. Det kan selvf. betale sig til en hvis grænse, men man kan få hosting hvor man kan tilføje ligeså mange domæner som man vil.

Jeg har en account hos servage.dk hvor jeg har 5 domæner på, til 600kr om året, plus årlige gebyre for at leje domæner.


Man må vel også gå ud fra at hvis man lægger 5 forskellige hjemmesider på samme webhotel falder performance. Det er jo meget få ressourcer man får på et enkelt webhotel.


Såfremt vi antager at alle hjemmesider har samme serverbelastning, så er forskellen på en server med 100 kunder med 1 domæne hver, eller 20 kunder med 5 domæner så godt som ikke eksisterende.

Hvordan loadbalancing fungerer i virkeligheden er en anden sag.



Indlæg senest redigeret d. 09.01.2013 14:21 af Bruger #955
<< < 12 > >>
t