C# Start et Console app minimeret

Tags:    c# console-app

Hej jeg har lidt af et spørgesmål,
det er fordi jeg har det med at glemme en ip addresse jeg bruger tit så jeg har lavet et lille C# console app til at smide ip'en ind på ens clipboard
men når jeg er inde i mit program hvor jeg skal bruge det som er i full screen minimer den det program for den anden kan poppe op men er der en mulighed for at starte det minimeret ?
Hilsen Martin B. Jakobsen



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa Martin

Kan du ikke forklare hvad det er du vil, for jeg forstod det ikke helt.
Du har en C# console application der starter som fullscreen? For normalt starter den ikke som fullscreen?
Og du siger noget med du er inde i et program, minimerer den det program der popper op? Det forstod jeg nemlig slet ikke.



Højreklik på dit projekt i visual studio, vælg output type = "Windows application".

Det burde gøre tricket.



Nej jeg skal bruge en metode til at få en linje i min klipholder, men med det jeg gjorde med C# får min pc til at minimer det program jeg var inde i som var full screen.
det jeg leder efter er hvordan man laver et program det kan kopiere en linje til klipholderen uden at forstyre mit andet program.
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 


Hvor finde du Output type for jeg kan nemlig ikke finde det ;)



Indlæg senest redigeret d. 11.01.2013 10:33 af Bruger #17501
Synes da ikke umiddelbart at der er noget i din kode der bør minimere andre programmer når din console application bliver kørt.



#4
nej det gør alle C# consol programmer når de bliver kørt

Nå jeg fil løst det selv
kilde:
http://stackoverflow.com/questions/836427/how-to-run-a-c-sharp-console-application-with-the-console-hidden
Fold kodeboks ind/udCSharp kode 




Indlæg senest redigeret d. 11.01.2013 11:10 af Bruger #17501
t