Hvordan lukker jeg kildekoden

Tags:    c# visual-studio monodevelop

<< < 12 > >>
Jeg har opdaget at man kan læse kildekoden i MonoDevelop ved hjælp af Object-browseren, som om man, kun har den eksekverbar fil.
Mit problem er at jeg har udviklende et library i VS10 -C#, som skal står for nogle sikkerhedsprogrammering, men min løsning bygger på alene jeg kender kildekoden. Derfor spørger jeg om det ikke er muligt af gå fra åbne kildekode til lukkede killkode.



Indlæg senest redigeret d. 14.01.2013 07:35 af Bruger #15118
11 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kortoplysninger skal bruges som auto-udfyldning i online web-shop,
ved hjælp af en pin-kode. Ligesom eksempel login-oplysninger, som også gemmes lokalt. Det er svært forklare hvordan, hvorfor, uden billeder. Og det er meget tidligt i forløbet på nuværende tidspunkt.

Det jeg mener med x86, x64 i Visual Studio 2010.

Hvis jeg skriver et program som skal udgive i både x86, x64.
Så skal jeg første i værktøjslinjen kør en debug for x86/Any CPU.
Herefter op i værktøjslinjen vælg x64 og kør en ny debug for x64. Så skal jeg lige checke at alle projekter er indstillet til Bulid as x64.

Det er mit ønske at, jeg kunne vælge Debug as x86|x64 i værktøjlinjen. Hvis man så havde brug for forsklige kode med hensyn til
x86 og x64, havde MS indbygget #IF-syntanks for det, ligesom de indført i VS2008 med hensyn til OS-versionen.

Men jeg tror at, nogle har lavet et plusins til det. Desværre har jeg ikke fundet det i endnu.



Indlæg senest redigeret d. 15.01.2013 13:01 af Bruger #15118
<< < 12 > >>
t