Links til mit forum ikke tilladt ?

Tags:    reklame

Jeg oprettede en tråd herinde med link til mit forum som jeg lige har oprettet men det er så blevet slettet.

Hvis man går ind på tråden står der.
Fold kodeboks ind/udKode 


Må man da ikke lave lidt reklame for sit eget forum herinde ?



10 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt -8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Tror heller ikke Kvickly vil være tilfreds ved at Netto stiller en reklamestander i deres butikker. :o)
Hvorfor skal der være en alen lang liste med regler? Der er vel nogle ting i denne verden som er logiske.

Men selvfølgelig vil du da kunne linke til din egen hjemmeside. Men at lave et indlæg, med direkte reklame for øje, den er sgu ikke gangbar. Der må du have fat i http://www.udvikleren.dk/om/annoncering/



Hej scootergris,

Jeg slettede din tråd. Jeg antog egentlig at det var rimeligt logisk hvorfor, men hvis du stadig er i tvivl så vil jeg henvise til Michaels indlæg som forklarer det til perfektion :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Jeg er sikker på, at du må lænke til din side, hvis det er relevant. Hvis nogen spørger efter en artikel om noget, du har skrevet om, så er det nok i orden, men det du gjorde, var ikke respons på et spørgsmål. Det var udelukkende reklame, og så må du jo lave en reklameaftale med Kasper.



Tvivler på det, det er jo faktisk en konkurrent du prøver at linke til



Sådan kan man også se på det men så burde der vel være en regel hvor det står.

Så får jeg bare et problem fremover hvis jeg ikke må linke til min hjemmeside bare fordi jeg har fået forum på.



Jeg går udfra at det er "Jeg har lavet noget I alle sammen burde se"-tråde der ikke er tilladt, da det her hovedsageligt er et spørge- og diskussionsforum og ikke noget reklamested.



Så i det mindste skriv hvorfor det er blevet slettet.

Det der med at man skal gætte sig til nogle regler som ikke findes og gætte sig til hvorfor det man har skrevet er blevet slettet det dur ikke. Det skaber bare misforståelser.



Indlæg senest redigeret d. 02.02.2013 20:12 af Bruger #13010
Scootergrisen:
Som Michael siger, så ville Microsoft nok heller ikke reklamere for Linux, eller omvendt.
En anden ting er måske at gøre som Robert siger, også måske også lade vær med at hænge sig så meget i det. Jeg troede det var almindeligt kendt at man ikke laver ballade i nabo'ens baghave, når man har sin egen? Forstå mig ret :)



Se det på den anden måde Scootergris.
Hvad ville du gøre hvis en fra udvikleren reklamerede for deres side, på din konkurrerende side, hvor det står i reglerne at indlæg med reklame bliver slettet?



Så vil jeg undlade at stille mit netto skilt i kvickly næste gang jeg skal derind og handle. Eller jeg mener jeg vil undlade at gøre reklame for udvikleren.dk på andre hjemmesider.



t