Ønsker lidt feedback

Tags:    feedback css html

Hej Udviklere,

Jeg har de sidste par uger siddet og leget lidt med et website til et webbureau som jeg håber at kunne få online inden så længe.

Før jeg er klar til at smide sitet ud til offentligheden, kunne jeg godt tænke mig lidt konstruktiv feedback på design og funktionalitet.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide, hvordan man kan gøre besøgende opmærksomme på, at man kan lave responsivt design, da det virker meget mere overbevisende hvis man rent faktisk kan vise det, i stedet for bare at skrive det.

Mit website har responsivt design.

Her er et link: Monkeylabs.dk

Brugernavn: monkeylabs
Kodeord: monkeylabs

Håber i er klar på at give mig jeres ærlige mening! ;-)

Mvh. Andreas Voss



Indlæg senest redigeret d. 26.02.2013 11:46 af Bruger #8884
Lav en 'reklame' film til at vise ideen i responsivt design måske?



Lav en 'reklame' film til at vise ideen i responsivt design måske?


Det kunne jeg egentligt godt gøre, så kan det i hvert fald blive forklaret på en god måde, tak. :-)



Bed dem om at trække i hjørnet af deres browservindue. Lidt ligesom http://www.getskeleton.com/ beder en om.



Jeg må sige, at jeg virkelig synes det ser godt ud. Farverne, det stilrene design, og de fede effekter med CSS3 giver det hele et meget professionelt og flot udseende.

Det eneste jeg lige kan sætte en finger på, er "services" siden, hvor jeg synes, at teksten og billederne godt kunne være lidt mere "linieret" eller, hvad man kalder det, og ellers noget der giver lidt spil på service siden.

Flot arbejde!




Indlæg senest redigeret d. 26.02.2013 19:17 af Bruger #16605
t