Feedback/Gode forslag til forbedring

Tags:    java swing clipboard

Hej Udviklere,

Jeg har siddet og rodet lidt med at lave en egen clipboard manager(var ved at blive træt af, at det kun var muligt at kopierer en ting ad gangen :P ).
Mine tanker omkring at lave det nemmere, var at se ens clipboard lidt ligesom i de fleste RPG spil, hvor man har en rygsæk, der kan indeholde et vist antal pladser. Og så ville man kunne definerer hvilken plads man kunne kopierer og "sæt ind".
I applikationen, der kører i baggrunden vælger man sine placering i sin rygsæk, ved at trykke CTRL + NUMPAD[0-9], hvor at tallet definerer placeringen.

For at afslutte applikationen, når den er startet skal man gå ned i sit SystemTray og højre klikke på lys pære ikonet, og trykke på Exit.

Den kan desværre kun kører på windows i øjeblikke.

Noget der ville være ønskeligt at få feedback på, var om det føltes simpelt at gå til ? og om der var en anden form for brugergrænseflade, der var ønskelig ?.

Måden man starter det på er ved at downloade denne .jar fil Link til .jar fil og herefter starte den som en runnable .jar fil (normalt betyder dette at man kan dobbelt klikke på den)



Indlæg senest redigeret d. 15.03.2013 17:37 af Bruger #15301
2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har jeg ikke et numpad på min bærbare, så kunne ikke umiddelbart få det til at fungere. Der udover, så sluger den ligepludselig de resterende 80% af mine ram... Kan programmet bruges hvis man ikke har et num pad? Hvis ja, ville det måske være en fordel at give mulighed for at bruge de andre numre 0-9. Ideen er god :) Kan bare ikke rigtig teste det på min maskine :) Har windows 7, 64 bit.



Det lyder da voldsomt, at den sluger så meget ram på din pc.. Sidder lige pt og bruger det og her sluger den kun 23.000 kB RAM (jeg sidder dog også på en 32-bit bærbar med NUMPAD ;) )... Kan godt se, hvad du mener med at det ville være godt, hvis man kunne undgå NUMPAD, så det vil jeg gå videre med, tak for feedbaken :)

EDIT:
Programmet er nu ændret så det ikke kun, kan benytte NUMPAD keys, men også de mere regulerer tal, for de bærbarer der ikke har NUMPAD ;) Samt at der er kommet muligheden for at kunne vælge indexes via museklik ..
Derudover er det også ændret, så det nu også kan kører på JRE1.6

Den nyeste version, kan som altid hentes her:http://java-tuts.dk/content/jclipboardmanager , hvis man skulle være interesseret i det



Indlæg senest redigeret d. 19.03.2013 23:21 af Bruger #15301
t