Prestashop - Kurv tømmer sig selv - Vil i teste??

Tags:    prestashop

Kære alle,

Jeg er ved at opsætte en Prestashop, og har købt et skin der hedder Shiny Shop fra Themeforest.

Jeg har installeret det, og har en helt frisk version af prestashop installeret (1.5.3.1).

Den er på Domænet: www.faroesheepskin.com (Ikke færdig endnu)

Når jeg tjekker i alle browsere bortset fra Chrome, så tømmer kurven sig selv enten når man prøver at tilgå kurven, lige efter en vare er kommet deri.

Eller når man har set sin kurv med en vare i, og klikker på et hvilket som helst andet link.

Det startede med at virke, og nu er det helt skidt, og der er IKKE LAVET NOGEN ÆNDRINGER. - Det er det der gør det så underligt at sidde og arbejde med og se på...

Der er altså IKKE ændret noget i nogen filer, bare et nyt theme der er indsat.

Derudover uden nogen ændringer, så forsvandt det baggrundsmønster der var på som default, helt af sig selv. Men det er en mindre ting, der kan fikses senere.

For nu, er der nogen der vil prøve at se shoppen, og se om det sker for jer, eller om det kun er min pc der laver ged i den?

Jeg vil sætte stor pris på det, og hvis nogen ved hvordan det kan fikses, vil jeg blive meget glad.

Nogen der har erfaring med netop dette tema? (Shiny Shop til Prestashop, fra Themeforest)





5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du må have en funktion som tømmer kurven i se kurv. eller lign.
er det session?



Tak for dit svar Julle.

Det er et custom theme, der er betalt for via Themeforest, og jeg tænkte at alt var ok med tpl filer og andet godt.

Jeg har ikke selv erfaring med udvikling i shoppen, blot installation af den.

Hvis jeg skifter tilbage til default theme, så virker indkøbskurven igen. Men det er dog pudsigt at det nye installerede themes indkøbskurv fungerer fint i Google Chrome.

Hvis der er nogen der har erfaring med lignende fejl fra Prestashop, eller endda det samme theme, vil jeg meget gerne høre fra jer :-)



Indlæg senest redigeret d. 22.03.2013 18:00 af Bruger #16555
Hej Jan.

Du må have noget kode for det tema, eller er det ikke tilfældet?
Hvis du har, kan du sende det til mig over P.M. her på siden, og hvis ikke, må du nok hellere få hevet fat i udviklerne af dit tema.



Hej Nicklas,

Så er jeg tilbage fra weekend, og ham der har lavet det theme jeg har købt har været inde og se på det hele.

Det fungerer nu, og jeg krydser så fingre for at det bliver ved sådan.

God og hurtig respons fra vedkommende, det må man give ham. Og omvendt irriterende at det ikke spillede fra starten af.

Måske det har noget med en mindre opdatering i den prestashop version jer har installeret, ifht. da temaet blev lavet. Selvom det skulle fungere i "min version"..

Anyways, mange tak for tilbuddet. Det kan være jeg benytter mig af det, hvis der kommer et fall back :-)

God aften derude!



Indlæg senest redigeret d. 25.03.2013 20:50 af Bruger #16555
Du skal være ganske velkommen.
Godt at det hele er kommet til at spille igen. :-)

God nat.



t