Søger APP udvikler

Tags:    iphone android windows-phone

Hej Alle,

Jeg søger en udvikler som kan udvikle til iphone, android og windows phone. Klart en fordel at kunne udvikle til alle 3 platforme, men hvis man kun kan til en af platformene, er det stadigvæk interessant.

Jeg har et konkret projekt der skal udvikles, har alt grafik/design, så den del er der styr på. Det er vigtigt at der kan leveres forholdsvis hurtigt, så udvikleren skal have tid til at starte hurtigst muligt med programmeringen.

Betaling kan ske pr. time og/eller en fast pris for projektet .. måske en kombination.

Nogle der kender nogle? Eller nogle der er interesseret?

Mange hilsner

Rasmus



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Gode inputs.

Vi har udvikler konto til Apple, men ikke til google og windows, men den del skal vi nok stå for. Vi har også database og server til lagerplads.

APP'en skal kunne registrere og gemme billeder samt tekst på en given profil, vil gerne sendes prospect til eventuelle interesserede der kan levere varen?

Der er også mulighed for fastansættelse som medarbejder, hvis man ønsker dette :)

Kevin, er det noget for dig? så stik mig en mail på rasmus@noka.dk og gerne med eventuelle referencer.

mange hilsner

Rasmus




Virkeligt ingen herinde der har de kompetencer? :-)



Fedt - så fik vi da den del slået fast.

Nogle med kompetencer der vil have penge for at lave et stk. arbejde`? :)



Nu nævnes der jo heller ikke særligt meget om, hvad opgaven som sådanne går ud på. Derfor er det svært at vide, hvor lang tid man skal kunne afsætte for at kunne lave et ordentligt produkt.. Måske kunne det hjælpe, hvis du nævnte hvilken genrer for app, det var du ville lave ? :)

Evt. også om I selv har udviklere konto til henholdsvis google, apple og windows ?



Jeg har udviklet og udvikler stadig til alle tre platforme. Kunne muligvis godt have interesse. Har du produktbeskrivelse og eventuelt design klar?

I så fald kan jeg godt komme med et tidsmæssigt estimat og et overslag.

Med venlig hilsen

Janus Kamp Hansen



Jeg har kompetencerne men er ikke interesseret.



t