Iværksætter søges

Tags:    opslag

Hej med jer

Som ejer af webside brandbogen.dk (ikke udgivet endnu), søger jeg kontakt med en data programmør og systemudvikler, som har lyst at være med til at udvikle et branddokumentations program til brug i virksomheder og i ejendoms branchen.

Ideen og funktionen på programmet er udviklet men jeg har brug for en som tør satse i disse krise tider og som kan programmering.

Jeg ser for mig en som kan lægge stilen op af MS office pakken i udseende, så programmet ligger i samme stil

Vigtigt! Da det er snak om udvikling af et program,så er dette desværre et ulønnet arbejde endnu, men planen er et partnerskab som over tid skal udvikle sig til et firma med 50/50% ejerskab

Så er du typen som har lyst at prøve kræfter inden for branddokumentation og senere IT tools for drift af ejendomme så slå på tråden i min inbox

Med venlig hilsen

Michael Harrington





4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ikke interesseret i opgaven. Men jeg vil bare give dig ros for, at skrive hvad det handler om og ikke en masse hemmeligheder som man oftest ser herinde :-)

Held og lykke med projektet.



Enig med Brian. Det er rart at se, at der endelig er nogen, som tør at fortælle, hvad de har gang i, så man kan se, hvad man går ind til. Thumbs up for det.



Tak for det Brian





Hej

Tak for det

Jeg prøver ikke at lægge skjul på det heller for jeg har jo brug for en som kan være med i dette projekt
Men det er da klart at man jo godt vil se folk lidt an og måske er der lidt risiko forbundet med at fortælle om mine planer men det er jo ikke sådan at jeg skal opfinde hjulet på nyt..

Jeg har blot brug for en som tør gå med i projektet og som ikke er bange for at lægge lidt kræfter i det, også selvom der til at starte med ikke vil være nogen økonomisk gevinst i form af løn..

Jeg har til nu brugt mange timer på at designe hvordan programmet skal se ud og meningen er jo at jeg en dag skal finde mig en sparringspartner som med sit bidrag (programmeringen af dette program)

Om man kender til DKV (drift, kontrol og vedligeholdelse) eller FDV (forvaltning, drift & vedligeholdelse), så ved man hvad type program jeg har på tegnebrættet

Ny post 11 maj 2013

Ok nu har denne ligget ude en god stund og ingen har meldt sin interesse

Så spørger jeg på en anden måde.

Hvilke firmaer kunne tænkes at være udviklere på programmer indenfor Facility management?





Indlæg senest redigeret d. 11.05.2013 09:02 af Bruger #17606
t