XML ekspert søges til video-undervisnings opgave

Tags:    xml opgave freelance job

Så er jeg igen på banen med en ny ”video producerings opgave” til mit site NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside

Kort om sitet: Vi udbyder gratis undervisnings videoer omkring web udvikling og programmering til alle der har lyst til at lære. Formålet med siden er at få den udbygget så meget som muligt, og derfor går alle reklameindtægter til nye videoer – Vi arbejder derfor i en god sags tjeneste og er derfor også på et stramt budget. Siden har ca. 10.000 unikke besøgende om måneden.

Da vi ikke selv har tid til at lave alle videoer hyrer vi nu folk til at lave dem for os!

Vi leder specifikt efter personer der kan lave videoer om følgende emne:

XML (10 videoer ) – 2.000,00 DKK inkl. Moms

Om videoerne som du skal lave:

• 7-10 minutter pr. stk.
• Handle om de mest basale emner inden for det givne emne (du er selv med til at bestemme under-emner) Jeg ser gerne at de vigtigste emner under Basic og JavaScript som ses her vil blive gennemgået.
• Serien skal helst være færdige inden for 1 til 2 måneder

Der forventes af dig:

• Du har stor erfaring med emnet.
• Du er god til at forklare på video / du er pædagogisk.
• Du er omhyggeligt og struktureret.
• Du har en praktisk tilgang.
• Du er minimum 19 år.

Du får:

• Betaling som angivet ovenfor.
• Do-follow link til din egen hjemmeside/virksomhed lagt op sammen med hver video.
• Mulighed for at nævne dig selv og din virksomhed i den første video.
• Mulighed for at blive set og hørt af ca. 10.000 hjemmeside-interesseret personer månedligt (stor reklameværdi).

Planen er, at det skal være et begynderkursus, og derfor er det de mest basale funktioner og muligheder der skal dækkes ind.

Håber du vil være med til at støtte vores site og samtidig få lidt reklame samt tjene lidt penge på det.

Kontakt mig hvis det har interesse.

Mvh.
Thomas I, Admin




t