jQuery spinner på input

Tags:    jquery spinner

Er det muligt at lave en jquery spinner som vises, uanset hvilken input kontrol der klikkes på på en side. Pt. gør jeg dette:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Men vil gerne have mulig for at det sker ved click event, uanset om den har klassen ButtonCss eller ej.



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal vel iokke have din class-selector i toppen til '.ButtonClass', men bruge den på ':input' og så lave din click-function på den?



Du skal vel iokke have din class-selector i toppen til '.ButtonClass', men bruge den på ':input' og så lave din click-function på den?


Ikke forstået - sorry :-)



Du har din HTML:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Javascript
Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Indlæg senest redigeret d. 14.05.2013 13:45 af Bruger #16742
csharper. Du har ret, så dette må være metoden (med lidt justeringer på mit img tag):

Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Det tester jeg lige :-)



Ikke forstået - sorry :-)


Hvis du ser på din kode (linie 3)
Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Dette gør at din click kun virker på click på elementer med klassen ButtonClass (.ButtonClass).
Hvis du vil have den til at virke på alle input-elementer skal du erstatte denne selector med en der virker på alle input-elementer.
Så ville mene du skulle lave det således:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 

Koden kan sikkert optimeres med at sende noget med ned i function så din inderste ':input' kan ændres til noget bedre, men desværre er jeg ikke helt skarp nok i hvordan js virker til at jeg kan hjælpe her.

Håber det gav dig lidt mere forståelse af hvad jeg forsøgte at forklare :)



Indlæg senest redigeret d. 14.05.2013 14:22 af Bruger #17215
Jeg nåede lige at fatte hvad du skrev første gang, inden din fine udredning bagefter. Beklager, men nu forstår jeg hvad du mener :-)



hmn måske den skulle ændres lidt:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 




@Brian
Godt! Det vigtigste er jo du kom videre med det og fik løst dit problem :)



t