Gratis web-udvikler-kursus i Odense

Tags:    opslag webdesign cms php

Hej Udviklere.

Jeg afholder gratis hands-on kursus i udvikling af hjemmesider med Sitemagic CMS, i Odense d. 13. Juli kl 10:00.
Det er gratis at deltage (pt. 10 tilmeldte, max 25 pladser), og jeg byder på både morgenmad og middagsmad.

Kurset er særligt for folk der beskæftiger sig med udvikling af hjemmesider, og som således har kendskab til HTML, CSS og eventuelt PHP. Men der er reelt ingen adgangskrav, så hvis du er nysgerrig, så tilmeld dig endelig.

Vi starter ud med en præsentation af Sitemagic CMS - Hvad er det, hvordan adskiller det sig fra andre CMS-systemer, hvordan virker det, og hvordan installeres det.

På kurset lærer vi at udvikle unikke design-skabeloner (templates / webdesigns) i HTML/CSS til Sitemagic CMS. Så hvis du skal i gang med en ny hjemmeside, kunne dette være en oplagt mulighed for at få taget hul på projektet.

Vi kigger også på hvordan vi tilføjer og udvikler yderligere funktionalitet vha. såkaldte eksterne moduler og udvidelser (sidstnævnte kræver kendskab til PHP).

Kurset er af typen "hands-on" - kursisterne sidder altså og arbejder med på deres egen hjemmeside under kurset, og har således mulighed for at tage resultatet med hjem og arbejde videre på projektet.

Rent indholdsmæssigt bliver det spændende, men jeg forventer at det bliver lige så hyggeligt, som det bliver lærerigt. Der vil formentlig også være mulighed for at netværke lidt med andre udviklere.

Jeg håber det har interesse, og glæder mig meget til at møde nogle af Jer i dejlige Odense.

Venlige hilsner
Jimmy Thomsen



Indlæg senest redigeret d. 22.05.2013 19:32 af Bruger #2779
Så er vi oppe på 12 deltagere. Jeg håber at der er flere der har lyst til at deltage, så vi kan komme op på de maksimale 25 deltagere :)

Venligst
Jimmy



Jeg er meget intereseret kan dog ikke tilmelde mig endnu, da jeg ikke er sikker på om jeg kan på datoen, mener jeg vender tilbage:)



Hej Tommy.
Det er bare super - jeg krydser fingre for at det lader sig gøre :-)

Venligst
Jimmy



t