Java noob hjælp

Tags:    java

Hey udviklere.

Er ret ny til java og følger lidt en ufærdig tutorial men ville høre om der var forskel på en om boolean står med stort forbogstav eller ej? "boolean" "Boolean"

I eclipse ændrer den farve, og har et problem med et loop den skal lave, så har en tiltro det måske var det der var galt.

game.java
Fold kodeboks ind/udJava kode 


og min restart function

Fold kodeboks ind/udJava kode 





3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Eclipse viser kun syntaxen, så farven er fordi at der er forskel på Boolean og boolean.

Boolean er en klasse og boolean er en simpel datatype. Et Boolean objekt uden værdi, returnerer null, mens boolean uden værdi, default returnerer false.



Hej Morten.

Der er bestemt forskel på boolean og Boolean.

The Boolean class wraps a value of the primitive type boolean in an object. An object of type Boolean contains a single field whose type is boolean.

Du kan læse mere her:

http://docs.oracle.com/javase/6/docs/api/java/lang/Boolean.html

Webudvikler Søren Bram Blidorf



Tak brian :)

Tror du at du kunne hjælpe mig den kode jeg har tilføjet til det første indlæg?

Den vil ikke trykke på det bestemte move jeg har lavet når "spillet" er slut, så den stopper automatisk, men hvis jeg så trykker Make Move som jeg har lavet, så vil den godt trykke på start spil, men så stopper den helt igen og skal dobbeltklikke hvis den skal starte forfra og det er jo ikke meningen, men hvis i har lyst så kan du godt få source koden :)

Har også brug for en hotkey til at stoppe mit program og har ingen idé om hvordan jeg gør



t