Problemer med Global.asax

Tags:    asp.net

Jeg har i Visual Studio lavet et projekt og har kørt det lokalt. Alt er fint og alt virker.
Nu har jeg lagt det op hos udbyder (Surftown) og får en fejl:

"Could not load Global.asax" og
"global.asax a namespace cannot directly contain members such as fields or methods".

Her er min Global.asax-fil:

<%@ Application Codebehind="Global.asax.cs" Inherits="NJA.BioVagter.Global" Language="C#" %>

Jeg har tjekket namespace i cs-filen og det er ikke der den ligger.

Er der nogle, der har en ide til hvad der kan være gået galt siden den kører fint på min lokale maskine og ikke kører på udbyderens?

mvh Niels





10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad står build action til i din app.config? Prøv at sætte den til None hos Surftown, hvis den står til compile.



Der mangler en slut tuborg } til sidst, en til at lukke dit namespace



Det lyder til at du i din codebehind til din global.asax har en metode eller en property, der står uden for klasse definitionen.



Det har jeg nu ikke - jeg har bare den Global.asax.cs, der kommer ud af boksen når man opretter et projekt i Visual Studio. Jeg har ikke tilføjet metoder eller properties :'(





Du mener vel min web.config? Jeg kan ikke se at der er nogen build-action i den. Jeg har prøvet at sætte build-action på min Global.asax til none uden at det hjalp.



"Det har jeg nu ikke - jeg har bare den Global.asax.cs, der kommer ud af boksen når man opretter et projekt i Visual Studio. Jeg har ikke tilføjet metoder eller properties "

BS.

Der står ikke Inherits="NJA.BioVagter.Global" i en ren global.asax.

Fjern det, med mindre det er tiltænkt.



I en ren Global.asax står der projektnavn.Global (namespace.Global) og da mit projekt hedder NJA.BioVagter og namespace derfor NJA.BioVagter kommer der til at stå NJA.BioVagter.Global. Fjerner jeg Inherits="NJA.BioVagter.Global" vil den ikke bygge:'(





Prøv lige og lade os se hele code behind og hele global markuppen.



I en ren Global.asax står der projektnavn.Global (namespace.Global) og da mit projekt hedder NJA.BioVagter og namespace derfor NJA.BioVagter kommer der til at stå NJA.BioVagter.Global. Fjerner jeg Inherits="NJA.BioVagter.Global" vil den ikke bygge:'(



yes, sry..



Her er codebehind:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Web;
using System.Web.Optimization;
using System.Web.Routing;
using System.Web.Security;


namespace NJA.BioVagter
{
public class Global : HttpApplication
{
void Application_Start(object sender, EventArgs e)
{
// Code that runs on application startup
BundleConfig.RegisterBundles(BundleTable.Bundles);
AuthConfig.RegisterOpenAuth();
}

void Application_End(object sender, EventArgs e)
{
// Code that runs on application shutdown

}

void Application_Error(object sender, EventArgs e)
{
// Code that runs when an unhandled error occurs

}
}

og her er mark-uppen:

<%@ Application Codebehind="Global.asax.cs" Inherits="NJA.BioVagter.Global" Language="C#" %>

håber nogen kan se hvad der kunne være problemet.:O



t