Lav Google Page Rank

Tags:    page rank

Hej Forum,

Jeg har nu haft en blog i over 3 år. Jeg har jævnligt opdateret den og der er bunker af indhold. Men jeg undres over hvorfor den har så lav Page Rank (0/10). Jeg synes jeg er god til at lavet gode overskrifter, tags, etc.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg skal få en bedre Page Rank, eller hvad jeg gør forkert. Måske der er noget jeg har overset.
BLOGadresse:www.martinhansjensen.dk

VH
Martin



Indlæg senest redigeret d. 06.06.2013 20:33 af Bruger #17634
3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Martin,

Page rank handler i høj grad om hvem og hvor mange der linker til dig. Ironisk nok har du lige forspildt en chance for et backlink, for du kunne have fået et ved at markere din URL som et link i din post, fremfor bare at skrive den :)

Dermed ikke sagt at du skal rende rundt og spamme forums, men hvis du skriver et legitimt indlæg på et forum, der passer ind, så bør du have et link til din side, hvis du gerne vil forbedre din PR.

P.S. Du kan stadig nå det - rediger dit indlæg, marker din URL og tryk på link knappen :). Det gør det også lettere for folk der gerne vil tjekke din side ud og komme med feedback at komme ind på den.

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 06.06.2013 14:54 af Bruger #1
Hej Martin.

Som Kasper også siger, så er det vigtigt at du bygger nogle indgående links til din side.

Det kan du gøre temmelig nemt fra forum, som f.eks min og Kaspers signatur.



Nå for den...det er sguda det der er gået galt. Jeg har vist ikke lavet links, de få steder jeg har nævnt min blog. Det skal jeg da helt sikkert igang med.
Jeg må da også have mig en "signatur" her i forummet:-)

1000 tak for hjælpen.
Martin



Indlæg senest redigeret d. 06.06.2013 20:52 af Bruger #17634
t