Publicer nyhed ind i FACEBOOK FEED fra cms

Tags:    facebook opengraph publish

Hej Alle,

Jeg vil have smidt nyheder ind på min Facebook sides wall. Det er altså ikke en privat side, men en firma side.

Jeg har det problem at min access token udløber for en time siden, konstant, og derudover er jeg i tvivl om jeg generelt gør det rigtigt.

Jeg har brugt curl, og har flg kode :

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Jeg får følgende fejl når jeg kører scriptet :

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Er der en/flere der kan guide mig igennem hvordan det kan gøres? Det skal være muligt at smide en nyhed op på sidens wall, uden at man er logget ind på Facebook. Funktionen kan tilgåes fra et CMS..

Håber at høre fra en eller flere Facebook guruer :-)

Mvh, Klemme



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Brian,

Tak for links!

Jeg har kigget derinde, og læst og prøvet i et godt stykke tid efterhånden, og jeg kan slet ikke finde det sted hvor jeg kan se min access token til min facebook PAGE. Jeg havde før lavet en fejl, og skrevet en access token til en app i stedet for den page jeg ønsker at publicere på.

Mine umiddelbare problemer må være:

1) Hvor/hvordan finder jeg min page access token?
2) Hvor/hvordan sætter jeg permissions, så jeg kan poste på virksomhedens wall, uden at være logget ind på Facebook?

Kan det lade sig gøre ved at bruge CURL? (Som vist herunder..)

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Det er sikkert bare mig, men synes ikke det er logisk at finde umiddelbare eksempler inde på Facebook developer docs, graph api sider osv.

Håber der er en der ved hvordan det sættes op, og hvor jeg kan finde de data?

/Klemme



Indlæg senest redigeret d. 07.06.2013 11:16 af Bruger #16555
https://developers.facebook.com/docs/reference/login/page-permissions/

Her står fint at man kan ændre permissions, men ikke hvor det kan gøres...

Jeg er ved at få grå hår i hovedet, da jeg synes at have klikket mig igennem samtlige links på developer sitet + min page uden at kunne ændre manage_pages permission.

Hvis jeg går ind i Graph Api Explorer, og åbner "Skaf adgangs tegn", og vælger manage_pages, og publis etc etc, så gemmes de data heller ikke..Kan det være derfor? Og er det ikke der det skal ændres/opsættes?

Nogen der ved om det er korrekt at Facebook har fjernet muligheden for at poste til en page når brugeren er ikke er logget ind på FB?

/Klemme



Indlæg senest redigeret d. 07.06.2013 15:01 af Bruger #16555
t