Farvel-ikon

Tags:    billeder ikoner

Hejsa

Er der nogen der har en god ide til et ikon eller simpelt billede til en "farvel og på gensyn"-side?
Har overvejet lidt et par læber på siden som om det var et farvel-kys, men igen ved ikke om det er sagen.
Ikon-mæssigt kan jeg desværre ikke finde noget som helst der kan symbolisere det simpelt og lækkert :(

Hvad foreslår i?



http://www.istockphoto.com/stock-photo-5656095-young-attractive-woman-smiles-and-waves.php

Og så skriv nedenunder: "Tak for besøget. Hvis du vender tilbage, har hun måske ikke tøj på næste gang"



I hvilke tilfælde får du dine besøgende til at gå til denne side før de skifter væk fra din hjemmeside? :D



Det er en one-pager om mig :)



Er det ikke vigtigere er bibeholde brugeren, frem for at sende dem på døren? :)

Måske du heller skulle skrive noget a la: "vidste du at jeg også laver .... ? - se mere her."



Er det ikke vigtigere er bibeholde brugeren, frem for at sende dem på døren? :)

Måske du heller skulle skrive noget a la: "vidste du at jeg også laver .... ? - se mere her."


Nu er siden en one-pager - altså en side hvor alting står på en enkelt side. Den er inddelt i sektioner så den er hurtig og nem at overskue så hvis de når til slutningen af siden (bunden), skulle det gerne være fordi de har været forbi alt andet vigtigt.
Lige før slut/bund af siden er kontakt hvor jeg forsøger at lokke dem til at kontakte mig omkring nærmere info, men når de har set denne vil den sidste sektion være med Tak for besøget, jeg håber at høre fra dig. Sådan lige for at "runde af" så og sige så det er derfor jeg ønsker en "farvel"-ikon til at sætte her.
Er ikke sikker på om det måske skal være en udstrakt hånd som om jeg er klar til at lave en aftale og så "tirre med" teksten "Er du klar til at lave dit livs handel?", men indtil videre tror jeg at jeg holder mig ved at holde den til "farvel-side".



Skal du have noget ud af siden, vil jeg klart vælge din seneste idé. Det opfordrer din bruger til at kontakte dig, hvor det med "farvel-og-tak" billede, sender brugeren videre i sin færd.

Mennesket scanner en hjemmeside før der tages action. Og du har sagt farvel til dem, før de udfører en action. :o)



t