Google Cloud

Tags:    google cloud port 465 587

Hej Udvikleren.dk

Jeg står med et kæmpe problem, jeg kan ikke sende emails ud til brugerne på mit site, grundet googles politik.
Derimod må jeg godt omgå systemet til at sende fra min gmail account.

Derfor søger jeg lidt hjælp til at få det her sat op, da jeg har prøvet en huuuulens masse guides til at få det til at virke korrekt, uden held, er det så jer jeg giber fat i.

Såvidt forstået er port 25 lukket i hele deres system, så det hjælper ikke at jeg tilføjer en åben port 25, selvom ping.eu siger min port 25 er blevet åbnet (Tilføjede den bare? - alligevel kan jeg ikke sende emails)

Jeg har så tilføjet port 465 og 587 for at få omkørt mine beskeder fra serveren til min gmail, som gerne skulle sende beskeden ud til slut brugeren.

Men, jeg kan bare ikke få det til at virke, jeg har prøvet en 4-6 guides indtil videre, inkl. Google's egen.

Jeg køre det der hedder Compute Engine, som jeg bruger som VPS.

Hjælp søges.
Tak.

PS: HAr prøvet Exim, Postfix, rodet med sendmail og meget mere, der er gået 1 uge, og mine opskrevne brugere får stadigvæk ikke emails.



Indlæg senest redigeret d. 20.06.2013 03:16 af Bruger #15611
2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Danni,

Jeg har også haft oplevet dette problem på min server :)
Jeg løste det ved at installere Pear mail
http://pear.php.net/package/Mail/redirected

Og så har jeg lavet en "maildemon.php" som jeg inkludere i toppen af mine php sider der skal sende emails:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 




Indlæg senest redigeret d. 20.06.2013 09:32 af Bruger #16751
Hej Malte.

Idé'en er fin nok, problemet er dog at jeg bruger Joomla og phpBB på mit site, hvilket ville give nogle problemer hvis jeg skal til at sætte anderledes kode ind osv.



t