Web Sandbox?

Tags:    sandbox web server database

Er der nogen her som ved om der findes en slags Web Sandbox API?

Kan prøve at se om jeg kan forklare hvad jeg efterspørger.
Lad os sige jeg har en masse software, webapplikationer og hvad der ellers er. Disse projekter har en masse brugere og funktioner, og derfor indeholder en masse data.

Engang imellem kunne jeg godt bruge en sandbox hvor jeg frit kunne, fra hvilken som helst anden applikation, sende data til.
Ligegyldigt hvilke data, det kunne være nogle logs som jeg selv genererer, statistikker eller hele brugeres informationer og en masse andet.

Denne sandbox skal bare kunne tage imod enten Query URL's fra GET metoder, eller JSON, XML eller andet, og være ligeglad med indholdet og antal felter.
Derefter skal jeg så i Sandboxen kunne sortere og gruppere mine data til nemmere overskuelighed, og evt. lave statistikker over mine data.

Det kunne spare mange en masse tid på selv at sidde og sætte Web UI's op til administration og overblik af data i meget software, hvis man havde en samlet løsning til at administrere alt muligt forskelligt data.

Nogen der kan følge mig? :b

Edit: Jeg ved det lyder lidt som en database, men kunne godt bruge noget grafisk hvor administrationen er udviklet, så jeg kan gruppere og sortere data visuelt. Og samtidig give andre personer et login til at kunne søge og gennemse data jeg har sendt til denne Sandbox.



Indlæg senest redigeret d. 12.07.2013 17:29 af Bruger #16319
t