HJÆLP!!

Tags:    problemer med css

Hej allesammen.

Håber virkelig at i kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har ikke fået en ip adresse endnu, så jeg bliver nød til at at forklare mit problem.

Mit spørgsmål er egentlig enkelt nok. For jeg vil bare spørge om hvordan jet kan få mindre afstand, mellem en tabel og et billed. Syntes jeg har prøvet det meste! Men kan stadig ikke lokalisere problemet!

Tak på forhånd!



8 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Cecilie

Der er et par fejl i din css.
Du mangler en } i din "#tablet table" og efter Width og align skal der ikke være et =




Du skal rette din css lidt til:

Fold kodeboks ind/udCSS kode 




Vil sige som Robert at næste gang så overvej din overskrift til noget bedre.
For det første så siger din overskrift intet om det har med et cms system at gøre, html, css, tekster, billeder, beregninger eller hvad det drejer sig om så jeg kan ikke nemt se om det er noget jeg ved noget om. Fordelen er jo at jeg kan læse en overskrift og kan se det ved jeg intet om, eller det siger mig noget uden at skulle ind og læse hvert enkelt oplæg.

For det andet så får du ikke hjælp med din attitude, og slet ikke eftersom du ikke kan forstå at manden forsøger at hjælpe dig til at andre vil hjælpe dig og i stedet angriber du ham ved at fortælle ham det er spild af tid at skrive? Så det jo generelt spild af tid at forsøge at hjælpe dig.

Håber du nu kan se hvordan indlæg foregår på udvikleren og at vi forsøger at hjælpe dig til at få hjælp, så hvis du har samme "dumme kommentarer" (dine ord) som du havde til Robert så spar dig gerne for os alle sammens skyld og ikke "spild mere tid" som du selv sagde.

Du må gerne give en tilbagemelding om de andres svar har hjulpet, og tildele dem der har givet dig brugbare svar karma.



Prøv lige at tage et kig på din overskrift. Synes du selv den giver os bare en smule information om hvilket problem du sidder med? Samtlige andre indlæg er også fra folk som behøver hjælp så lad være med at lade det være din overskrift.




Har du evt noget kode?





Jeg har min html her


Fold kodeboks ind/udHTML kode 




Jeg har min css her

Fold kodeboks ind/udCSS kode 




Indlæg senest redigeret d. 07.08.2013 20:32 af Bruger #17674
Nej, for hvis alle bare skriver "hjælp", så skal vi kigge alt igennem for at se, hvad vi kan hjælpe med. En overskrift skal hjælpe os med at finde indlæg som vi har svaret på tidligere eller som vi er interesserede i. Prøv selv at se de andre overskrifter. Korte og præcise. Dit fortæller intet om hvad vi kan forvente. Svarer lidt til en bog med titlen "bogstaver "



Hvis du vil have noget information, kan du jo bare gå ind på mit opslag! Overskriften var ment, så folk der ville hjælpe kunne gå ind og læse, hvad mit problem er. Ikke for at smide dumme kommentarer! Syntes du ikke at du skulle læse din egen besked, og se om det ikker er spild af tid, at skrive?




t