feedback på stil

Tags:    feedback

Hejsa udviklere

Der er lang vej endnu, og der er flere af tingene jeg stadig ikke er helt sikre på hvordan jeg vil lave og om hvilke dele der skal ændres.
Derfor vil jeg gerne have lidt input på mit foreløbige design.

Alt er velkommen - både stil, farver, opstilling, struktur, billeder.
Flere af tingene er jeg sikkert allerede opmærksomme på og vil ændre, men vil stadig gerne høre folks meninger om hvad der er godt og skidt ind til videre.
Jeg elsker selv specielt min menu, og mit "logo" med teksten som jeg begge har brugt meget tid på at perfektionere.

Se C# udvikler.



Hej csharper.

Jeg havde håbet på at se lidt mere indhold. Men skidt pyt.
Ud fra selve forsiden så er den meget pænt, menuen er simpel dog brugervenlig. Hvis det er du udvikler den senere, så pas på ikke at lave alt for lange dropdowns. Dette skaber forstyrrelse på dit nuværende ret så rolig og stilet design.

Dit logo design er meget specielt. Det indeholder nogle positive samt negative elementer.

1. Det ser godt ud og man kan nærmest ikke lade være med at se/læse den.
2. Farven passer godt til resten af siden.
3. Logoet er alt for kompliceret. Når du ser de fleste logoer, så kan man på et split sekund gætte sig frem hvad det går ud på. Din skal man bruge tid til at læse.
4. De fleste mennesker vil ikke se det som et logo design desværre. De vil bare se det som en lille boks tekst om hvem du er.

Overordnet ser det godt ud. Desværre kan jeg ikke sige ret meget mere, da man kun kan se forsiden.

Du må have en fortsat god weekend.



Hvad er budskabet ?



Alexander
Det er kun forsiden jeg er begyndt på - så vil gerne bare have feedback på den :)
De resterende sider skal være stilmæssigt det samme, men var mere interesseret i om det er opstillet rodet, om farverne ligner lort sammen, om fonts og størrelser gør at alting er meget forstyrrende at se på, om kasserne er for tætte til man kan skille dem fra hinanden, om de står meget symetrisk så det virker for kedeligt?

"Logo'et" er nok også mere en form for side titel der vil gå igen på de resterende sider, sammen med et dedikeret logo der kommer senere.

Tak for feedback'et der var noget at arbejde med :)

Jokke
Da det kun er forsiden er der ikke meget budskab endnu (der er kun en forside), ud over det skal give en lyst til at læse mere om de ting der er på forsiden.



t