Wordpress Plugin - Brugeradgang med tidsbegrænsning

Tags:    login-system wordpress plugin brugergrupper

Hej udviklere...

Er der nogen der kender en Wordpress Plugin, hvor man kan oprette forskellige brugerniveauer. Eksempelvis Standard-, sølv- og guldbruger.
Dernæst skal man kunne begrænse adgangen til noget bestemt indhold i en fastsat periode.

Eksempelvis.
Jens opretter en standard bruger. Efter 14 dage ønsker han at blive sølvbruger, for at få adgang til mere på siden. Han skal så kunne vælge hvor lang en periode han vil være sølvbruger. Når denne periode er gået, skal hans bruger automatisk konverteres til en standardbruger igen.

Periodelængderne skal kunne fastsættes af admin.

Det kan sammelignes lidt med viaplay, tv2play, netflix osv. Hvor brugeren kan tilkøbe et abonnement i en periode, hvorefter brugeren automatisk gøres til basis-medlem efter endt periode og skal dernæst købe en ny periode.

Jeg ser helst et gratis plugin, men dette er dog ikke et krav :)

Glæder mig til at høre jeres forslag.





1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er stødt på Role Scoper. Måske det kan løse din udfordring. Om der findes andre skal jeg ikke kunne sige.
Alternativt, hvis du skal have noget der skal ændre en brugers adgangsniveau skal man nok i et selvudviklet plugin.

Med lidt snilde ser det ganske enkelt ud: http://wordpress.org/support/topic/auto-change-user-roles



t