Javascript marginLeft vil ikke reagere

Tags:    javascript php css

Hej derude.

Så er jeg på banen med et nyt klogt spørgsmål :p

Jeg har en lille css kasse som jeg gerne vil have til at skifte position ved at bruge style.marginLeft i javascript.

Så jeg har et javascript der ser således ud:

Fold kodeboks ind/udJScript kode 


og længere nede har jeg et php script der ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


...mit spørgsmål er så:
Hvorfor ændrer javascriptet ikke margin-left når jeg kalder funktionen fra php på denne måde?

Den reagere på alert, men det er som om den ikke reagere på mit marginLeft i javascriptet..

However, hvis jeg kalder funktionen via en onclick i linket, så virker det, dog flytter den min margin-left tilbage til 0 så snart siden er reloaded... Derfor har jeg stillet det op på denne måde, men kan ikke få det til.

På forhånd tak.



Indlæg senest redigeret d. 11.09.2013 19:34 af Bruger #13473
3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
et a-tag er et inline-element og har derfor ingen margin. ændre det i din CSS med display:block; eller det mere moderne (men ikke så vidt supporterede) display: inline-block;



Indlæg senest redigeret d. 11.09.2013 20:45 af Bruger #17081
Det virker stadig ikke... nu har jeg prøvet display: block og display: inline-block, men ingen forskel..

Men jeg loader jo heller ikk funktionen via a, jeg loader funktionen via <script> hver gang siden har uploadet...



Indlæg senest redigeret d. 11.09.2013 22:47 af Bruger #13473
aha ja, var selvfølgelig også mig der lige fik læst forkert. Nu spørger jeg måske lidt dumt, men er der en bestemt årsag til, at du vil genindlæse siden ?



t