C# undervisning købes for en dag!

Tags:    c#

Hej,

jeg søger desperat en ekspert i #C (og gerne omgående).

Jeg skal løse en (tror jeg) relativt simpel programmeringsopgave i #C i forbindelse med mit studie, men jeg er virkelig på bar bund og afleveringstidspunktet nærmer sig.

Hvis der er en, der kunne være frisk på - mod betaling naturligvis - at hjælpe mig i morgen (evt. over telefonen)og lære mig det, så jeg virkelig forstår det, så skriv gerne her og så kan jeg uddybe opgaven over privat mail.




4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
En lære bør forstå man benytter netværk til at løse sine opgaver - ellers trænger han til en tur ud i erhvervslivet. De flestes er eksperter som Brian inden for c# udvikling! og hvis din lære mener det er snyd at få hjælp af netværk! så er det ham der er bagud og ikke dig

Vh
/j



Tjaaa.... kan godt følge dig. Problemet er at mange helst vil gøre det gratis (tro det eller lad vær) for så kan man springe fra hvis man ikke kan hjælpe dig. Mange er også glade for at hjælpe. Det kommer også lidt an på dit niveau, dvs. skal jeg bruge en halv dag for at forklare dig det, eller kan jeg "nøjes" med at forklare dig det næste skridt så du kan komme videre... Husk også på at jeg sikkert ville løse problemet på en anden måde end det i har lært.

Kunne du evt. skrive et "tænkt" scenarie her på siden som minder om det du skal løse? De fleste som har væres i gennem en programmeringsuddannelse har haft den samme slags opgaver...



Det kunne være du kunne komme med noget at det du ikke forstår her på siden - så i tilfælde af hvis ikke du finder nogen at du så kan komme videre, eller få hjælp til hvad du skal kigge efter for at komme videre.



Hej Brian,

det ville jeg også selv foretrække, hvis jeg kunne :) er bare ikk vild med tanken om at smide det hele ind her i tilfælde af, at min underviser læser med.. Ved ikke hvordan han har det med at man får vejledning, men det er i hvert fald en gråzone




t