Hjælp til ide til udvikling af Børne /pædago venligt CMS system til handic...

Tags:    foto

Jeg er IT admin på bruger nettet på Jonstrupvang, som er et bosted for 46 spastikere. de rejser meget og derfor ville jeg gerne oprette en ny beboer hjemmeside hvor billeder kan oploades til. Samt der skal være mulighed for at blogge samt andre funktioner men det vigtigste er æstetikken i det er at det skal nemt og overskueligt at se på og på dansk. Samt da vi er et regions sted skal det helst koste 0 kr. da vi ikke har nogen penge til disse ting men virkelig mangler et sådan site. Undertegent kan ikke programere men server opsætning osv har jeg styr på. Ville helst køre det på en ISS 8.5 da jeg iforvejen har en 2012 r2 swerver kørende.

Søger nogen som evt. kan hjælpe med dette eller bare et råd om at hvad retning jeg skal gå i kort sagt alle råd er velkommen.

vh

Søren Fohrmann





3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg ville kigge i retning på Wordpress, det er gratis og nemt at bruge. Det kan måske gøres endnu nemmere ved at tilkoble/frakoble forskellige rettigheder. JEg tror det er den bedste retning at gå.



Hejsa Søren.

Jeg tænker lidt på hvordan siden skal vedligeholdes, hvordan skal billederne placeres? Hvem skal uploade billederne?
Er der adgang til smartphones?

Mangler lidt mere info om hvordan det skal fungere.
Hvordan skal dagligdagen være?



Bum :-)



t