Hvordan snyder man en topliste

Tags:    topliste hitliste

Som overskriften antyder, så søger jeg lidt hjælp til at snyde en TOPLISTE

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har sat et tekstlinks ind til den hjemmeside hvor TOPLISTEN også er placeret.

Hver gang der er en af mine besøgende der så trykker på denne sides tekstlink, så gør det at jeg kommer lidt højre op på denne TOPLISTE.

Toplisten går fra 1 til 54 og min side har aldrig været højere oppe end nr 27.

Når jeg gerne vil have min side højere op på denne TOPLISTE, så skyldes det selvfølgelig, at jeg så får flere besøgende til min side fra denne TOPLISTE.

Findes der et program/script/batch fil der kan klare at henvise til denne side og den skal så samtidigt referere til min hjemmeside, ellers vil jeg jo ikke komme højere op på TOPLISTEN

Husk på, at jeg IKKE snyder nogen rent økonomisk, jeg vil blot få lidt flere besøgende på min hjemmeside og da denne er TOTAL gratis at besøge er det lig med - Ingen profit

Nu vil du sikkert spørge mig om jeg ingen moral har og til det kan jeg kun svare nej, når det kun drejer sig om at snyde en TOPLISTE.

Hvis du mangler yderligere oplysninger, så spørg gerne



7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt -20 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Anders.

Du skriver at du ikke snyder nogen økonomisk - men er du nu sikker på det?

Hvis andre på listen har en økonomisk fordel af at have så mange besøgende som muligt, så mister de jo noget når du kommer højere op på listen - og så endda ved at snyde.

Så - selv hvis ikke du tjener noget på at få flere besøgende, så kan det være andre tjener mindre på at få færre besøgende.

Generelt er det bedste du kan gøre at fokusere på dit indhold.
Hvis dit indhold er rigtig godt, så vil du få mange besøgende relativt nemt.
Hvis dit indhold stinker - ja så vil du ikke.



Hvis man ser helt bort fra moralen, og kun kigger på det tekniske kan følgende gøres. (Uden det store behov for at kende til programmering)

Der kan bruge programmet iMacros: http://www.iopus.com/imacros/

Herefter laver du et script, der åbner din hjemmesidde og så klikker på dit partnerlink.

Dette script sætte du så i en forløkke, og vupti. Så har du opskriften på at sende mange hits, til din partnershjemmeside.

Det bør dog nævnes, at det kun er hits, du sender afsted og IKKE unikke visitors. Da det hele ville foregå på din lokale pc, så ser de kun din IP. Lige en lille advarsel, der er nogle hjemmesidder, der kan finde på at blokerer for din IP, hvis du benytter denne metode nok gange.

Nok gange, skal for det meste være langt over tusind hits.



en nem løsning kunne være at bruge en stresstest på det link som man skulle trykke på, med mindre linket ændre sig hvergang man trykker på det.

Du kan evt bruge load impact





I mine øjne vil den bedste løsning være, at tilpasse indholdet af din side, så den i samspil med linket, giver den størst mulige værdi for den besøgende.


Nu vil du sikkert spørge mig om jeg ingen moral har og til det kan jeg kun svare nej, når det kun drejer sig om at snyde en TOPLISTE.


Og de besøgende. Men de er jo ikke rigtige mennesker?....





Lyder lidt shady det du har gang i - hvad tror du dine "partnere" ville sige til disse metoder?



Hej Kevin

Tak for dit indlæg og det ser ud til, at jeg godt kan bruge det program som du henviser til.


Jeg behøver ikke at få mere input..



Hej Kenneth

Tak for dit hurtige svar, men er ikke med på hvad du mener med denne stresstest.

På min hjemmeside har jeg nogle PARTNERLINKS og en af disse har en såkaldt topliste indbygget og når man så trykker på dette links, så kommer jeg over på linket til min partnerside og jeg bliver så automatisk registreret med et tryk/besøg.

Jo flere besøg fra min hjemmeside til mit partnerlinks vil betyde, at jeg kommer højere op på denne topliste.

Jeg skal bruge et eller andet program/script/batch fil eller andet der pr. automatik åbner mit partnerlinks og viser at trykket kommer fra min hjemmeside..

Ellers må du lige forklare stresstesten lidt nærmere for mig.

På forhånd tak..



t