Ændre simpel HTML?

Tags:    html

Hej Udviklere


Jeg har et spørgsmål. Hvordan ændrer jeg noget så simpelt HTML som det på billedet hvor pilene peger på?

Eksempelvis vil jeg ændre Log In til Log Ind

Og vil ændre User Account til rød skrift farve istedet


Hvor ændrer jeg så små detaljer som dette? Det er Drupal og theme hedder Marinelli

Billede



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er umiddelbart bare tekst. Men kører du et CMS eller noget af en art ? ... så kan det godt være gemt væk i oversættelses variabler.



Det kører i Drupal som du anbefalede. Der er ingen lille nem vej til at ændre det i settings, så hvad kan jeg gøre for at ændre små detaljer som dette?



Brug eventuelt Firebug til at finde ud af hvor du skal ændre, men umiddelbart vil jeg mene du skal ændre i enten template.php eller theme-settings.php i din theme mappe.



Det kører i Drupal som du anbefalede. Der er ingen lille nem vej til at ændre det i settings, så hvad kan jeg gøre for at ændre små detaljer som dette?


Hvis du allerede har problemer her, så ville jeg nok vælge noget andet end drupal til dit projekt.



Hvis du stadigvæk vil fortsætte med at benytte drupal, så er løsningen på dit konkrete problem, at installerer din drupal installation på dansk. Så oversætter den automatisk alle disse ting fra log in til log ind.

https://localize.drupal.org/translate/downloads?project=commerce





t