Kan man flette Google Drev app med en anden web app?

Tags:    google drev app programming webapp

Jeg er i gang med at designe en app, men jeg har nogle spørgsmål, da jeg slet ikke kender til hvordan man laver en web app.

Jeg vil gerne have Google Drev i min app, med et login, så brugeren slipper for at logge ind 2 forskellige steder.
Og i min app, skal der være en "knap", der fører til en mappe i Google Drev. Kan dette gøres?

Jeg har undersøgt det i internettet, men jeg kan ikke finde svaret, så jeg håber virkelig at på at få hjælp fra dig/jer!





5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dette kan sagtens lade sig gøre, og Google har selv en fin dokumentation til denne type handlinger, blot følg det link Stefan har givet. Android er nok ikke lige hvad du skal kigge på dog, når tagget webapp er tilknyttet denne tråd.

Men du har reelt set ikke givet meget indblik i hvilken slags app der er tale om - hvilke sprog benyttes der? And so on - kast alt hvad du kan kaste, på bordet.



Stefan, tak for linket! Jeg prøver at forstå det :)

Hm, Nicklas, jeg skal ikke fokusere på Android, da det er jo web app, så det kommer til at passe til alle platform.

Sproget skal være på dansk, og jeg vil gerne have Google Drev (hvor man kan oprette, dele og evt. søge efter mapper, dokumenter, regneark og præsentation) og Google Kalender, hvor man kan se kalenderen i Google Drev end selve Google Kalender's side, hvis du forstår hvad jeg mener? Man slipper for at trykke mellem Google Drev og Kalender.

Og der skal også være en chat-system i web appen, så målgrupperne kan kommunikere med hinanden og giver hurtige beskeder.

Det er en slags business web app, jeg arbejder på, så den kommer til at bruge internt med adgangskoder, og links til andre app, virksomheden har.

Så det bliver en "alt i en app", så målgrupperne slipper for at huske de forskellige koder, og de kommer til at have kun en app, der har alt det, de har behov for - se noter, aftaler, præsentationer, budgets, og meget mere.

Jeg håber at der er oplysninger nok til at I kan give flere tips/råd :)





Prøv at send mig en besked herover, så kan jeg evt. hjælpe dig løbende via. mail :)

.. typo



Indlæg senest redigeret d. 20.11.2013 16:13 af Bruger #17260
Tak, det vil jeg også gøre, når jeg kommer for alvor i gang :)



t