Forum CMS SEO

Tags:    forum cms seo

Hej alle.

Jeg overvejer at starte et forum med et forum cms, men ved ikke hvilket cms jeg skal gå efter. Jeg leder efter et der er rigtig SEO venligt, men samtidig også det bedste både front og backend, samt justeringsmuligheder.

Hvad kan i forslå?
Det er et stort projekt der en dag skal kunne give mig lidt penge i lommen hvis det kommer dertal ;)

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh. Kh4zy



8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Du kunne passende vælge WordPress som platform og så knytte det op med de 2 plugins, henholdvis WordPress SEO fra Yoast og BuddyPress, hvis du ønsker noget community-baseret.

Der findes selvfølgelig også andre plugins, der er velegnet, men svar på dit spørgsmål, så er WordPress et meget SEO venligt CMS.

Hilsen Jesper



phpbb (gratis) - Open Source, meget hjælp at hente.
Vbulletin (koster penge, men er super godt) der er hjælp at hente.



Drupal 8.0 eller seneste WordPress - vælg WordPress hvis du lægger vægt på hurtig loadtid og Drupal hvis du vil lidt mere!

God fornøjelse... / Stephen



Jeg har engang brugt Vanilla forums, det virkede rigtig godt. :-)



Jeg kan også anbefale WordPress og bbpress plugin, der er et godt og avanceret forumplugin.



Helt klar wordpress samt tilhørende plugins. God og en af verdens største CMS'er derfor er der også en del hjælp at hente hvis dette er nødvendigt. Flere tusinder af plugins der kan alverdens ting. Brugervenligt og nemt at gå til.



Wordpress er også det nemmeste at komme i gang med, når du kigger på sværhedsgraden og omkostningerne ved det.

Jeg vil også helt klart anbefale et Wordpress løsning, da den er genial ift. SEO og næsten gratis. Så kan man altid finde på noget vildere, hvis man finder ud af at man har ramt den rigtige løsning :-)



Jeg har prøvet en del CMS systemer og er tilbøjelig til at give Mathias Riis ret... WordPress er utroligt nemt at arbejde med.



t