web programmør søges til stort projekt

Tags:    php html css javascript

Hej, Udvikleren.dk..

- Jeg har gang i et stort projekt mine programmerings talenter slet ikke kan rumme alene. Derfor søger jeg en der er villig til at ofre timer i det. Det vil som start være ulønnet indtil det køre. Konceptet osv snakker jeg med en mulig medarbejder med. Vi snakker ikke de helt vilde ting der skal laves, og det er sikkert heller ikke den vilde udfordring for en øvet programmør. Krav til sprog er det basale:

PHP
HTML
CSS
JavaScript

Der skal laves følgende:
Et submit system hvor folk sender information ind til et administrator panel, der så skal godkende det før det vises på siden, derefter kan brugerne så¨gøre som stack overflow (stemme, skrive kommentarer osv).

- Det er et medicinsk projekt, så gavn vil det have. Projektet er i samarbejde med mig og en medicin studerende på Århus Universitet. Vi arbejder på at finde investorer i udlandet til projektet. Det skal være globalt, så tekst på siden forgår på engelsk.



Hvis det lyder interessant så send en mail på jannickl94@gmail.com, eller en besked her.
Mvh



Indlæg senest redigeret d. 12.12.2013 13:45 af Bruger #16974
Den solgte du sgu godt: "Du får intet for det, hverken penge eller udfordring...og du får heller intet at vide om, hvad det går ud på."




Det gør man jo på længere sigt! :-)
- Som nævnt bliver det lavet til et firma, når siden ruller, du får konceptet at vide når jeg har fundet en. Dumt at plabrer ud med idéen her, da den er noget værd.



Prøv at tage et kig i stillingsannoncerne på it-jobbank og så videre. Der står en masse om, hvad man skal lave, hvis man tager stillingen. Så har man noget at forholde sig til.

Her er der intet, så hvorfor skulle man søge? Især når nu der ikke er nogen økonomisk vinding (til at starte med), så skal man jo søge, fordi det lyder interessant...og det gør det her da ikke.



Information er tilføjet :-)



Indlæg senest redigeret d. 12.12.2013 13:46 af Bruger #16974
Så dette vil sige at du søger en som kan arbejde for dig gratis. for noget som du sikkert har en plan at tjene penge på?? :O



Man kan vende og dreje den igen og igen - programmøren har ingen garanti for lønning.

Derfor bedre at spare penge op inden man starter på et projekt, og betale programmøren 50 procent i forskud på arbejdet, og de sidste efter levering mv. Eller lign.



t